Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 I dag morges tok jeg et par tester. Såg tilfeldigvis på den ene da jeg skulle kaste den en halvtime etter og ser en svak, syltynn strek. Tar så to nye tester i 3-tiden, ca. 3 timer etter siste gang på do. Blir skyggestrek på begge testene. Får også skyggestrek, ser lik ut som tidligere i dag, nå klokken 19.30, ca. 4 timer etter siste gang på do. Har aldri fått skyggestreker utenom når jeg har vært gravid, men burde ikke streke blitt sterkere enn de var i dag morges? Sist jeg var gravid var sterken knapt å se om morgenen, men om kvelden var den mer rosa. Nå ser jeg ikke så mye forskjell. Noen med erfaring? Anonymkode: 36564...400
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: I dag morges tok jeg et par tester. Såg tilfeldigvis på den ene da jeg skulle kaste den en halvtime etter og ser en svak, syltynn strek. Tar så to nye tester i 3-tiden, ca. 3 timer etter siste gang på do. Blir skyggestrek på begge testene. Får også skyggestrek, ser lik ut som tidligere i dag, nå klokken 19.30, ca. 4 timer etter siste gang på do. Har aldri fått skyggestreker utenom når jeg har vært gravid, men burde ikke streke blitt sterkere enn de var i dag morges? Sist jeg var gravid var sterken knapt å se om morgenen, men om kvelden var den mer rosa. Nå ser jeg ikke så mye forskjell. Noen med erfaring? Anonymkode: 36564...400 Vent noen dager å se 😊😊🍼🍼 Anonymkode: 57d82...2d7
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 Alle tester kan få skyggestreker når de blir liggende, væsken trekker litt for godt inn i testen Ta en ny på morgenurin om et par dager Anonymkode: f6316...434
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Oppdatering: Tok 3 tester for 5 minutter siden, på to av de har det kommet en slags skyggestrek. Ikke særlig sterkere enn i går. Anonymkode: 36564...400
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 Hva er egentlig vitsen med å bruke en haug med tester? Man blir vel hverken mer eller mindre gravid av det? Kjøpe en skikkelig test og test morgenurinen i morgen. Da får du svaret ditt. Lykke til. Anonymkode: d3640...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå