mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Flere som ble lettet i dag da det ikke ble streik? 😊
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Nei, jeg ble skikkelig forbanna når det ikke blei streik! Jeg syntes det hadde vært helt topp at tusenvis av familier fikk ødelagt ferien sin og offshoreansatte hverken kunne fly ut eller hjem. Eller...eh? Anonymkode: b2b43...559
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juni 2018 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg ble skikkelig forbanna nÃ¥r det ikke blei streik! Jeg syntes det hadde vært helt topp at tusenvis av familier fikk ødelagt ferien sin og offshoreansatte hverken kunne fly ut eller hjem. Eller...eh? Anonymkode: b2b43...559 Du forstÃ¥r hva jeg egentlig mente ikke sant? Kan godt bytte ut « glad» med « lettet» .Â
HeihÃ¥nÃ¥erdetjuligjen Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 Ja, jeg ble veldig glad for det! Superkjedelig for de som har gledet seg stort til ferien sin, dersom den ble stoppet av en streik 😞 Det ville berørt mange, blant annet foreldrene mine.Â
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juni 2018 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2018 1 minutt siden, Kari Mari skrev: Ja, jeg ble veldig glad for det! Superkjedelig for de som har gledet seg stort til ferien sin, dersom den ble stoppet av en streik 😞 Det ville berørt mange, blant annet foreldrene mine. Huff ja... vi ville blitt berørt av det, men mine foreldre var superstressa. De skal i ett bryllup og hadde vært grusomt om de ikke kom seg dit. Nå er vi alle veldig lettet😊
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #7 Skrevet 29. juni 2018 Nei, for min del kunne de bare streiket. Nedgang i flytrafikken er bare bra. Nå kan det jo hende det blir streik til høsten. Det er værre. Da er det mange bedrifter som blir rammet. Nå hadde det uansett vært mest mediefolk som egentlig ikke trenger å fly. Anonymkode: 5df5c...94b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juni 2018 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, for min del kunne de bare streiket. Nedgang i flytrafikken er bare bra. NÃ¥ kan det jo hende det blir streik til høsten. Det er værre. Da er det mange bedrifter som blir rammet. NÃ¥ hadde det uansett vært mest mediefolk som egentlig ikke trenger Ã¥ fly. Anonymkode: 5df5c...94b Synes i grunn det hadde vært mest trist hvis det gikk utover alle barn som gleder seg til sommerferie jegÂ
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #9 Skrevet 29. juni 2018 23 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Synes i grunn det hadde vært mest trist hvis det gikk utover alle barn som gleder seg til sommerferie jeg Det er kanskje synd på dem som tror de må reise bort for å få en fin ferie, men da hadde det nok vært sunt for dem å måtte prøve. Anonymkode: 5df5c...94b
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #10 Skrevet 29. juni 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er kanskje synd på dem som tror de må reise bort for å få en fin ferie, men da hadde det nok vært sunt for dem å måtte prøve. Anonymkode: 5df5c...94b Dette! Det er ingen menneskerett å reise på ferie Anonymkode: 07712...6bd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juni 2018 Forfatter #11 Skrevet 29. juni 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er kanskje synd pÃ¥ dem som tror de mÃ¥ reise bort for Ã¥ fÃ¥ en fin ferie, men da hadde det nok vært sunt for dem Ã¥ mÃ¥tte prøve. Anonymkode: 5df5c...94b Det handler om oppbygde forventninger og hva man har gledet seg til , ikke at man MÃ… reise bort for Ã¥ fÃ¥ en fin ferieÂ
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juni 2018 Forfatter #12 Skrevet 29. juni 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette! Det er ingen menneskerett Ã¥ reise pÃ¥ ferie Anonymkode: 07712...6bd Nei men kjedelig for alle de som har gledet seg og sett frem til ferieÂ
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #13 Skrevet 29. juni 2018 2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Nei men kjedelig for alle de som har gledet seg og sett frem til ferie Ja. Og noen ganger må noen ofre noe for at andre skal få det litt bedre. Hardt liv! Anonymkode: 07712...6bd
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #14 Skrevet 29. juni 2018 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det handler om oppbygde forventninger og hva man har gledet seg til , ikke at man MÅ reise bort for å få en fin ferie Slik du alltid legger frem ting, så virker det på meg, og sikkert flere med meg, at dere MÅ reise bort for å få en fin ferie. Ungene dine klarer ikke å være hjemme lenge uten å kjede seg, ungene er så involvert i planleggingen at de til og med betaler ferien i nettbanken. Det er ikke snakk om en tur heller, men en hel del bare på en sommerferie. Osv. Anonymkode: a0131...468
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juni 2018 Forfatter #15 Skrevet 29. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja. Og noen ganger må noen ofre noe for at andre skal få det litt bedre. Hardt liv! Anonymkode: 07712...6bd Uansett er jeg glad alle som skal ut å fly ikke blir rammet av streik
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juni 2018 Forfatter #16 Skrevet 29. juni 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slik du alltid legger frem ting, sÃ¥ virker det pÃ¥ meg, og sikkert flere med meg, at dere MÃ… reise bort for Ã¥ fÃ¥ en fin ferie. Ungene dine klarer ikke Ã¥ være hjemme lenge uten Ã¥ kjede seg, ungene er sÃ¥ involvert i planleggingen at de til og med betaler ferien i nettbanken. Det er ikke snakk om en tur heller, men en hel del bare pÃ¥ en sommerferie. Osv. Anonymkode: a0131...468 Vi MÃ… ikke reise bort. Vi VIL reise. Ja, ungene kan kjede seg, hvilke unger kan ikke kjede seg? Barnas venner reiser ogsÃ¥ mye og svært fÃ¥ av dem er hjemme i ferien . Vi reiser ikke fordi vi ikke kan være hjemme men fordi vi ønsker Ã¥ reise. Far tar de med seg pÃ¥ det han liker Ã¥ gjøre og jeg tar de med pÃ¥ ting jeg liker. ( barna liker for ordens skyld begge typer reiser) de fÃ¥r en variert og flott ferie. Hvorfor skal vi være hjemme da? NÃ¥r vi er happy med slik vi velger Ã¥ feriere ? Kommer det en dag vi ikke har økonomi til Ã¥ reise begrenser det seg selvÂ
EnDansPÃ¥Roser Skrevet 29. juni 2018 #17 Skrevet 29. juni 2018 Ja, jeg er glad for at mulighetene til streik er utsatt, ene og alene pÃ¥ egoistisk grunnlag. Vi har planlagt denne ferien i nesten 1 Ã¥r, vi har spart og spinket, lest og forbredt oss. Selvfølgelig er jeg glad for at den ikke gÃ¥r i vasken pga en streik. SÃ¥ egoistisk er jeg.Â
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #18 Skrevet 29. juni 2018 kjempe fint at det ikke ble streik Anonymkode: 0d725...979
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #19 Skrevet 29. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er kanskje synd på dem som tror de må reise bort for å få en fin ferie, men da hadde det nok vært sunt for dem å måtte prøve. Anonymkode: 5df5c...94b Enig! Unger som blir lei seg fordi de ikke får truffet besteforeldre og sitt nye søskenbarn likevel er bare sååååå bortskjemte, liksom.... Å treffe familie er jo bare så oppskrytt! Anonymkode: c98ef...471
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #20 Skrevet 29. juni 2018 Brydde meg ikke så mye verken fra eller til merker jeg. Anonymkode: cf641...b7f
Admin Skrevet 30. juni 2018 #21 Skrevet 30. juni 2018 Tråden er ryddet for en lengre avsporinger med personangrep. Ann Christin, admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå