Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Etter å ha fått noen barn er de ikke så fine mer akkurat.... fikk ekstremt mye større bryster under svangerskapene, og nå er det litt mer hud enn fyll... For det første er det jo utseende som ikke er topp, men det er også at jeg svetter så enormt under de på sommeren fordi de henger litt. Veldig plagsomt... Har lyst til å gjøre noe med det, men vil ikke ha klassiske boob-job pupper heller liksom. Vil at de skal se naturlig ut. Noen som har fikset litt og som vil si litt om det? Anonymkode: d8980...d6c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Ta en tur innom gruppa silikon snakk på fb ☺️ Anonymkode: 3d908...280
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 Fikset litt? Enten fikser man de eller ikke. Fikse litt høres ut som man egentlig skammer seg. I samme gate som, jeg kjørte bare litt for fort, jeg tok bare litt sjokolade. Anonymkode: ee064...08a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #4 Skrevet 29. juni 2018 Jeg har gjort løft og reduksjon. Superfornøyd. Verdt hver krone. Nå har jeg nette små joggepupper👏🏻👏🏻 Anonymkode: 860cc...e02
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 Jeg har satt inn 225 innlegg i hver «pose» som var igjen etter amming. Har nå 70c. Ikke store i det hele tatt. Det er nå syv år siden. Før var det veldig lite synlig, før du tar av deg alt. Da ser man jo at de er unaturlig runde etter alder og antall fødsler. Jeg har alltid vært veldig fornøyd. Men, nå ser jeg at jeg har trent veldig mye og mistet myyye fett. Det gjør at silikonputene vises mye mer i tillegg til at de har «falt» litt. Det gjør at den nederste kanten vises når jeg slapper av i holdningen, om du skjønner. Jeg har vurdert å gjøre en ny operasjon hvor jeg flytter fett fra andre deler av kroppen til rundt silikonputene for å fjerne kantene og gjøre de rundere. Men problemet er vel i grunn at jeg har nesten ikke noe fett å hente noe sted og at fettet oppfører seg som vanlig fett (altså forbrennes). Det kan med andre ord bli 50 000kr som forbrennes på noen joggeturer... litt uaktuelt.. får bare tåle at de ikke see perfekte ut lenger. Vil uansett ha disse fremfor vrengte lommer. Anonymkode: efe74...3c4
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 På 29.6.2018 den 12.18, Anonym bruker skrev: Etter å ha fått noen barn er de ikke så fine mer akkurat.... fikk ekstremt mye større bryster under svangerskapene, og nå er det litt mer hud enn fyll... For det første er det jo utseende som ikke er topp, men det er også at jeg svetter så enormt under de på sommeren fordi de henger litt. Veldig plagsomt... Har lyst til å gjøre noe med det, men vil ikke ha klassiske boob-job pupper heller liksom. Vil at de skal se naturlig ut. Noen som har fikset litt og som vil si litt om det? Anonymkode: d8980...d6c Jeg har tatt brystløft og er kjempefornøyd. Fjernet 300-400 gram på hvert bryst. De hang veldig mye. Nå er jeg kanskje heldig som hadde store i utgangspunktet en E, så trengte ikke fyll. Har fremdeles samme cupstørrelse. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det tidligere. Operasjonen gikk veldig bra og lite smerter eller plager i etterkant! Borte fra jobb i 1 uke. Lykke til! Anonymkode: 5d42e...0a4
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #7 Skrevet 30. juni 2018 Jeg la inn silikon etter første svangerskapet. Ble veldig bra resultat den gang. La under muskelen med anatomisk form. Dessverre fikk jeg hard kapsel etter svangerskap og amming, så byttet de ut. Jeg uttrykte ønske om å ha samme størrelse, ble anbefalt runde i stedet for anatomiske pga mer heng etter svangerskap. Våknet opp og det var lagt inn 100 mer PR pupp enn avtalt. Resultatet nå er at det er ubehagelig og set føles som huden krøller seg under puppene. Veldig irriterende. Så vær tydelig på hva du er ute etter. Anonymkode: 312cb...dca
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #8 Skrevet 30. juni 2018 Jeg har vudert reduksjon av mine pupper. De er D. Jeg har kommet frem til at jeg ikke opererer dem før jeg får barn. Det er på grunn at jeg ønsker å amme. Jeg er beskymret om en operasjon kan skade mine sjangser for å amme. Det er viktigere enn om mine pupper ser perfekte ut. Anonymkode: 0bd09...3ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå