Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 I "banken" på min gat så sår det feriedager, avspasering og "avdelingsbytter".... Jeg har nesten 12 timer i grønt (pluss) på avdelingsbytter... men hva kan man bruke det til egentlig? Er det noe jeg kan få betalt for? Ta ut som avspasering? Tenker at det må jo ha en funksjon siden det står der i grønt.... Anonymkode: 3d11f...88f
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Du kan søke om avspasering eller så kan du i neste turnus (hvis du jobber turnus) sette opp to mindre dager i ønsketurnusen slik at du får mindre saldotimer. Du får det ikke ut i lønn med mindre det er spesielle forhold . Det kan være oppsigelse uten at sjefen kan gi deg avspasering før de slutter på jobb. Anonymkode: 7105e...672
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan søke om avspasering eller så kan du i neste turnus (hvis du jobber turnus) sette opp to mindre dager i ønsketurnusen slik at du får mindre saldotimer. Du får det ikke ut i lønn med mindre det er spesielle forhold . Det kan være oppsigelse uten at sjefen kan gi deg avspasering før de slutter på jobb. Anonymkode: 7105e...672 Tusen takk for svar! Ble litt klokere nå Anonymkode: 3d11f...88f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå