Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Vi har en gammel seter som det spøker på. Det er ikke bare jeg som har opplevd ting der, men personer fra flere generasjoner i familien forteller om ekle ting som har skjedd dem der. Vi vurderer å leie den ut til folk som er interessert i den slags. Jeg kommer nemlig aldri til å sove der, orker ikke å være der på dagtid engang. Selv om jeg egentlig ikke tror noe særlig på sånt, så er det en utrolig ubehagelig følelse der. Hva ville du betalt for å få overnatte på et slikt sted? Og hvor i all verden annonserer man eventuelt sånt? Anonymkode: f8f4e...cad
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Jeg ville overnattet fordi det var en seter, men jeg tror absolutt ikke på spøkelser, så jeg haddd hart rasjonell forklaring på alt som skjer. Sikkert de som ønsker å leie det fordi de vil oppleve at det spøker, nen vil det ikke være enklere å leie ut til alle. Du ekskluderer jo en stor gruppe folk, med å gå etter en så spesifikk gruppe. Anonymkode: 45d58...84a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 Hvis jeg var på fottur og trengte overnatting kunne det være aktuelt. Spøkelseshistorier er et morsom pluss, me ikke noe jeg ville betalt ekstra for. Anonymkode: 5d47f...4b6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #4 Skrevet 29. juni 2018 Hvis det var spennende ting som skjedde så kanskje, selv om jeg ikke tror på slikt. Siden det er ekkelt står jeg glatt over. Anonymkode: df093...c6c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 Jeg har forlatt en seter i hui og hast en natt pga slikt. Kunne skrevet en hel avhandling om alt som skjedde, men da det begynte å svinge kjeler fra taket som smalt inn i hverandre som klokkespill uten at en dør eller vindu var oppe dro jeg. Og jeg tror ikke på slikt en gang. Eieren humrer og sa, jaaaaa, det var da vært noen episoder oppigjennom der. Uansett, tror det er mange som har lyst å prøve slikt. Lei den ut som hjemsøkt seter leies ut. Anonymkode: fae9b...157
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #6 Skrevet 29. juni 2018 Jeg tror du får bra respons 😊 fortell mer a. Elsker å høre om slike ting! Men hadde aldri turt å overnatte der selv. Anonymkode: 796ed...5c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå