Gå til innhold

Jeg er så lei meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet om det før her inne, om min samboer som kjefter mye på barna og er mye sint egentlig.. Jeg er så ufattelig lei av at han blir sur flere ganger for dagen. Jeg orker det ikke. Hva skal jeg gjøre egentlig? Har prøvd å snakke med han om det..

Anonymkode: 99405...5bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, går fra han? Ingen barn skal måtte vokse opp i et hjem hvor noen er sinte flere ganger til dagen. Hva tror du det gjør med dem? Hva er du for slags mor som holder ungene i dette?

Anonymkode: 44aca...4c8

Skrevet

Dette har du vel fått mange svar på flere ganger før? 

Anonymkode: 7a8ff...3f2

Skrevet

Har du gått fra han ???? Han kommer ALDRI til å forandre seg. Barna kommer til å hate han, og deg kamskje mer for at du bare står og ser på!

Mamma var slik mannen din. Mamma og jeg er venner nå, men pappa... Jeg er fortsatt sur og skuffet over at han ikke skilte seg fra mamma før. Hjalp meg. Han lot det jo skje! 

Så hvis du vil at barna dine skal få problemer med kjærester, sosiale forhold, selvskading og selvmordsforsøk bla. , så hold på mannen din du. 

Anonymkode: be936...e11

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har du gått fra han ???? Han kommer ALDRI til å forandre seg. Barna kommer til å hate han, og deg kamskje mer for at du bare står og ser på!

Mamma var slik mannen din. Mamma og jeg er venner nå, men pappa... Jeg er fortsatt sur og skuffet over at han ikke skilte seg fra mamma før. Hjalp meg. Han lot det jo skje! 

Så hvis du vil at barna dine skal få problemer med kjærester, sosiale forhold, selvskading og selvmordsforsøk bla. , så hold på mannen din du. 

* Har du IKKE gått fra han 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...