Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Jeg er 30 år og føler jeg bokstavelig talt suger i å kline...noen gode tips?klarer ikke finne helt rytmen.Må si at jeg har en samboer som aldri har vært særlig interressert i slikt🙈 Anonymkode: fe33d...68a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 30 år og føler jeg bokstavelig talt suger i å kline...noen gode tips?klarer ikke finne helt rytmen.Må si at jeg har en samboer som aldri har vært særlig interressert i slikt🙈 Anonymkode: fe33d...68a Du må nesten forklare hvordan det arter seg. Slår du på full støvsugermodus med en gang han kommer med truten? Anonymkode: 1f053...c93
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 Hehehehe neida jeg smaker, ikke suger som en støvsuger🤣Som når du smaker på softis🙈 Anonymkode: fe33d...68a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #4 Skrevet 28. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hehehehe neida jeg smaker, ikke suger som en støvsuger🤣Som når du smaker på softis🙈 Anonymkode: fe33d...68a Da mener du billedlig talt, ikke bokstavelig Har du alltid opplevd det sånn, eller er det bare med kjæresten din nå? Noen personer liker ikke å kline, og da hjelper det lite hvor flink du er. Synes jo det høres ut som om du har en god teknikk! Anonymkode: 1f053...c93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå