Gå til innhold

Stakkars moderator på KG


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her inne som også vanker på KG (Kvinneguiden?)? Jeg henger der og makan til krevende, oppmerksomhetssyke og konsipratoriske endel brukere der inne er. Det er særlig bloggere og moderatorne / forumleder som får gjennomgå. Ris og Ros er som en togulykke. Brukere som oppfører seg som masete 3-åringer 🙈 Kjenner jeg blir veldig fasinert av mennesker som nærmest er sykelig opptatt av å ta andre og gjerne konspirere for å oppnå dette. 

Flere som følger med stor fasinasjon og undring? 

Syns synd på moderatorne på KG. De har tydeligvis hendene fulle av en håndfull mennesker uten selvinnsikt, men med stor underholdningsverdi👍🏻😂

Anonymkode: c8eda...179

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel en tre-fire stykker som har sagt opp samtidig der inne.

Anonymkode: 675df...5bd

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er vel en tre-fire stykker som har sagt opp samtidig der inne.

Anonymkode: 675df...5bd

Skjønner dem godt. Jeg hadde blitt tøvete av alt tøyset 

Anonymkode: c8eda...179

Skrevet

Hva er det de klager på da?

Anonymkode: 36fcd...2c7

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det de klager på da?

Anonymkode: 36fcd...2c7

Alt mulig rart og i eviglange tråder der de aldri klarer å slå seg til ro med svarene de får 

Anonymkode: c8eda...179

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns synd på moderatorne på KG. De har tydeligvis hendene fulle av en håndfull mennesker uten selvinnsikt, men med stor underholdningsverdi👍🏻😂

Anonymkode: c8eda...179

Vel, de prøver i alle fall. Jeg vanker også på foreldre.no, her har de gitt opp å moderere ethvert oppgulp fra de allvitende mødre.

Dermed kan man se folk som plukker på hverandre i nesten annenhver tråd. Omtrent som en skole uten oppsyn.

Underholdende 🙄

Anonymkode: 81860...f3a

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, de prøver i alle fall. Jeg vanker også på foreldre.no, her har de gitt opp å moderere ethvert oppgulp fra de allvitende mødre.

Dermed kan man se folk som plukker på hverandre i nesten annenhver tråd. Omtrent som en skole uten oppsyn.

Underholdende 🙄

Anonymkode: 81860...f3a

De prøver. Det skal de ha😊

Anonymkode: c8eda...179

Skrevet

Det er helt frivillig å være moderator, så synes ikke synd på dem. Blir du påvirket av at folk klager passer du ikke som moderator.

Når det er sagt, kan jeg ikke forstå at noen gidder å være det. Kan ikke tenke meg det er godt betalt 

Anonymkode: 0dc6c...8e3

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alt mulig rart og i eviglange tråder der de aldri klarer å slå seg til ro med svarene de får 

Anonymkode: c8eda...179

Da gir de vel kanskje ikke ordentlige svar da. Akkurat som de gir her, svadasvar uten det minste snev av oppfølging. Uansett så er det jo ikke synd på de, de har selv valgt å være moderatorer. Hvis de er så dårlige til å gi ordentlige svar at de får så mye negativ respons som det du insinuerer, så bør de virkelig ta det til seg.

Og før du sier at jeg bør prøve å være moderator selv, det prøvde jeg her, i et kort øyeblikk av sinnsykhet

Anonymkode: 36fcd...2c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...