Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Flere her inne som også vanker på KG (Kvinneguiden?)? Jeg henger der og makan til krevende, oppmerksomhetssyke og konsipratoriske endel brukere der inne er. Det er særlig bloggere og moderatorne / forumleder som får gjennomgå. Ris og Ros er som en togulykke. Brukere som oppfører seg som masete 3-åringer 🙈 Kjenner jeg blir veldig fasinert av mennesker som nærmest er sykelig opptatt av å ta andre og gjerne konspirere for å oppnå dette. Flere som følger med stor fasinasjon og undring? Syns synd på moderatorne på KG. De har tydeligvis hendene fulle av en håndfull mennesker uten selvinnsikt, men med stor underholdningsverdi👍🏻😂 Anonymkode: c8eda...179
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 Er vel en tre-fire stykker som har sagt opp samtidig der inne. Anonymkode: 675df...5bd
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er vel en tre-fire stykker som har sagt opp samtidig der inne. Anonymkode: 675df...5bd Skjønner dem godt. Jeg hadde blitt tøvete av alt tøyset Anonymkode: c8eda...179
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #4 Skrevet 28. juni 2018 Hva er det de klager på da? Anonymkode: 36fcd...2c7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #5 Skrevet 28. juni 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det de klager på da? Anonymkode: 36fcd...2c7 Alt mulig rart og i eviglange tråder der de aldri klarer å slå seg til ro med svarene de får Anonymkode: c8eda...179
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #6 Skrevet 28. juni 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Syns synd på moderatorne på KG. De har tydeligvis hendene fulle av en håndfull mennesker uten selvinnsikt, men med stor underholdningsverdi👍🏻😂 Anonymkode: c8eda...179 Vel, de prøver i alle fall. Jeg vanker også på foreldre.no, her har de gitt opp å moderere ethvert oppgulp fra de allvitende mødre. Dermed kan man se folk som plukker på hverandre i nesten annenhver tråd. Omtrent som en skole uten oppsyn. Underholdende 🙄 Anonymkode: 81860...f3a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #7 Skrevet 28. juni 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel, de prøver i alle fall. Jeg vanker også på foreldre.no, her har de gitt opp å moderere ethvert oppgulp fra de allvitende mødre. Dermed kan man se folk som plukker på hverandre i nesten annenhver tråd. Omtrent som en skole uten oppsyn. Underholdende 🙄 Anonymkode: 81860...f3a De prøver. Det skal de ha😊 Anonymkode: c8eda...179
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #8 Skrevet 28. juni 2018 Det er helt frivillig å være moderator, så synes ikke synd på dem. Blir du påvirket av at folk klager passer du ikke som moderator. Når det er sagt, kan jeg ikke forstå at noen gidder å være det. Kan ikke tenke meg det er godt betalt Anonymkode: 0dc6c...8e3
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #9 Skrevet 28. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Alt mulig rart og i eviglange tråder der de aldri klarer å slå seg til ro med svarene de får Anonymkode: c8eda...179 Da gir de vel kanskje ikke ordentlige svar da. Akkurat som de gir her, svadasvar uten det minste snev av oppfølging. Uansett så er det jo ikke synd på de, de har selv valgt å være moderatorer. Hvis de er så dårlige til å gi ordentlige svar at de får så mye negativ respons som det du insinuerer, så bør de virkelig ta det til seg. Og før du sier at jeg bør prøve å være moderator selv, det prøvde jeg her, i et kort øyeblikk av sinnsykhet Anonymkode: 36fcd...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå