Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Jeg sydde to små sting helt oppe i hårfestet i hår. Skal ta stingene om en uke. Det er vanskelig å få plaster til å sitte på grunn av håret. Må jeg ha plaster over helt til stingene skal tas? Anonymkode: f0f91...c3c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 Du må ikke, men det kan øke sjansen til å pådra seg infeksjon. Vær nøye med hygiene. Ikke pill med urene hender 😉 Arret kan bli tydeligere når det blir utsatt for sol. Anonymkode: 15e01...8fa
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du må ikke, men det kan øke sjansen til å pådra seg infeksjon. Vær nøye med hygiene. Ikke pill med urene hender 😉 Arret kan bli tydeligere når det blir utsatt for sol. Anonymkode: 15e01...8fa Er det vanlig å si til voksne mennesker at de ikke skal pille i sår med urene hender...? Det tenker jeg er en selvfølge. Forøvrig har jeg hår over stingene, så det kommer ikke sol til. Anonymkode: f0f91...c3c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #4 Skrevet 28. juni 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det vanlig å si til voksne mennesker at de ikke skal pille i sår med urene hender...? Det tenker jeg er en selvfølge. Forøvrig har jeg hår over stingene, så det kommer ikke sol til. Anonymkode: f0f91...c3c Det er ganske vanlig at voksne mennesker piller på sår, negler, neser osv uten å vaske hender først. Jeg ser det hele tiden og gjør det selv ubevisst. Lurt å plastre på natten. Jeg klarte å klore hull i søvne (det klødde). Sannsynligvis er det helt uproblematisk å gå uten plaster 😊 Anonymkode: 15e01...8fa
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #5 Skrevet 28. juni 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ganske vanlig at voksne mennesker piller på sår, negler, neser osv uten å vaske hender først. Jeg ser det hele tiden og gjør det selv ubevisst. Lurt å plastre på natten. Jeg klarte å klore hull i søvne (det klødde). Sannsynligvis er det helt uproblematisk å gå uten plaster 😊 Anonymkode: 15e01...8fa Jeg får se det an når det begynner å lukke seg. Takk for svar! Anonymkode: f0f91...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå