Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #1 Skrevet 27. juni 2018 Jenta på ti har endret seg litt syns jeg. Hun vil helst bare snakke med venninner i telefonen, eller være sammen med dem. Helst være på en eller annen form for skjerm, men der har vi regler.. Når vi to er sammen virker hun uengasjert og svarer med enstavelsesord.. Jeg er heller ikke like kul i offentligheten som jeg var, for å si det slik. Så kan hun glimte til igjen med den sprudlende personligheten som deler alle tanker med meg.. Hun sier at alt er bra, og at det ikke er noe som plager henne Gleder meg til fem uker ferie nå hvor jeg virkelig får vært til stede og finne litt ut av dette. Syns det plutselig endret seg.. Anonymkode: 9aca8...4db
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #2 Skrevet 27. juni 2018 Tror det kan bli en lang ferie for dere om du skal grave i dette i fem uker. Aksepter at endringer skjer. Anonymkode: 27242...0f4
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #3 Skrevet 27. juni 2018 Hun skal løsrive seg fra deg, det er en helt naturlig prosess Anonymkode: 519d0...6b8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #4 Skrevet 27. juni 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror det kan bli en lang ferie for dere om du skal grave i dette i fem uker. Aksepter at endringer skjer. Anonymkode: 27242...0f4 Har ikke tenkt til å låse døra og stille henne til veggs 😂😂 Men det blir godt å kunne være mer sammen og oppleve ting. Ta litt «tempen» på hva som skjer 😊 HI Anonymkode: 9aca8...4db
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #5 Skrevet 27. juni 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun skal løsrive seg fra deg, det er en helt naturlig prosess Anonymkode: 519d0...6b8 Ja, det er nok det.. 😊 Bare lurer når hun plutselig virker så sløv.. men merker jo at hun kvikner til med venner.. HI Anonymkode: 9aca8...4db
Gidder ikke! Skrevet 28. juni 2018 #6 Skrevet 28. juni 2018 Høres ganske likt ut med min 11-åring. Han synes plutselig mamma er ganske teit og virker nesten litt flau noen ganger når vi er ute blant folk. Sier lite og svarer kort. Og har mer og mer liksom fått sitt eget liv. Men plutselig er han i kjempehumør og har masse å fortelle (ikke så ofte, men det skjer innimellom) og i går kom han to ganger og satte seg på fanget mitt og spurte om jeg ville massere han. Jeg tar til meg sånne øyeblikk veldig, de betyr så mye, når han ellers stort sett er litt avvisende og stille. Det er vel bare å godta at det er en løsrivingsfase og en del av den normale utviklingen 😊
frk Nilsen Skrevet 28. juni 2018 #7 Skrevet 28. juni 2018 2 timer siden, Gidder ikke! skrev: Høres ganske likt ut med min 11-åring. Han synes plutselig mamma er ganske teit og virker nesten litt flau noen ganger når vi er ute blant folk. Sier lite og svarer kort. Og har mer og mer liksom fått sitt eget liv. Men plutselig er han i kjempehumør og har masse å fortelle (ikke så ofte, men det skjer innimellom) og i går kom han to ganger og satte seg på fanget mitt og spurte om jeg ville massere han. Jeg tar til meg sånne øyeblikk veldig, de betyr så mye, når han ellers stort sett er litt avvisende og stille. Det er vel bare å godta at det er en løsrivingsfase og en del av den normale utviklingen 😊 Høres ut som min på 10 år
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #8 Skrevet 28. juni 2018 Høres ut som min 10åring og! 😩 Anonymkode: c0de9...087
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #9 Skrevet 28. juni 2018 Det er vel bare det at de vokser til. Og noen fordeler er det jo.. Vi ler oss nå ihjel av Side om side og Modern Family - så vi har mer til felles på underholdningsfronten. TV kveld er ikke lengre bare tegnefilm 😃 Anonymkode: 9aca8...4db
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #10 Skrevet 28. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er vel bare det at de vokser til. Og noen fordeler er det jo.. Vi ler oss nå ihjel av Side om side og Modern Family - så vi har mer til felles på underholdningsfronten. TV kveld er ikke lengre bare tegnefilm 😃 Anonymkode: 9aca8...4db HI Anonymkode: 9aca8...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå