Gå til innhold

Tre år etter siste fødsel og

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fortsatt nesten ingen følelse i skjeden. Kniper (riktig), er ikke blitt særlig slappere, mannen kjenner godt når jeg strammer og har også prøvd selv å klemme rundt en finger. Merker det, men kjenner likevel lite. Har ikke mistet lysten på sex, men det er ikke nærheten av hva det en gang var. Eneste følelsen jeg har der nede er når mannen støter i tappen, noe som fort blir sårt og vondt. Klarer heller ikke å komme uten urin i blæra, og da kun klitorisorgasme. Har i tillegg ofte smerter i et "belte" rundt nedre del av magen. Hva skjer og hvorfor blir det ikke bedre? 

Anonymkode: 6fad8...29a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er normalt altså... særlig etter at jeg fikk barn nr 2 så ble ting litt annerledes der nede. Gir meg ikke like mye, eller er hvertfall mindre følelse i selve skjeden liksom. Tror bare det er sånn det etter en fødsel eller to. 

Anonymkode: d0c8a...bd6

Skrevet

Få time hos gynekolog, og legg fram problemet. 

Anonymkode: a8338...46d

Skrevet

Få deg time hos gynekolog.

Her var det motsatt (av hva en beskriver over). Etter første var ikke sex godt. (Traumatisk fødsel og revnet grad 3, noe som sikkert bidro fysisk og mentalt) Men etter nummer to (fantastisk fødsel og lite revning) så har sex aldri vært bedre. Mer følsom, våtere og lettere orgasmer (før bare klitorisorgasme, nå begge deler). 

Så at ting kan bli «skadet» jo, men mye er mentalt. Og det su beskriver syntes jeg du bør få utredet hos Gyn før du slår deg til ro med det :) 

Anonymkode: bb789...65c

Skrevet

Høres ut som du har fått en fødselsskade! Man skal jo ikke bli videre etter 2 barn 😯jeg har 2..ingen forskjell etter 1 og trangere etter 2. Har ikke revnet eller sydd..

Anonymkode: 75100...c07

Skrevet

Det høres ikke normalt ut, du bør spørre legen din. Jeg har tre barn og har like mye følelse der nede. 

Og til du over her 👆🏻: det er faktisk helt normalt å bli litt videre etter en fødsel. Det er ingen som blir fysisk trangere etter å ha født (det er ikke anatomisk mulig), men noen vil kanskje oppleve det slik fordi de er tørrere eller fordi de har sydd. Og noen innbiller seg det rent psykisk, men det er en annen sak.

Anonymkode: 70392...9bd

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det høres ikke normalt ut, du bør spørre legen din. Jeg har tre barn og har like mye følelse der nede. 

Og til du over her 👆🏻: det er faktisk helt normalt å bli litt videre etter en fødsel. Det er ingen som blir fysisk trangere etter å ha født (det er ikke anatomisk mulig), men noen vil kanskje oppleve det slik fordi de er tørrere eller fordi de har sydd. Og noen innbiller seg det rent psykisk, men det er en annen sak.

Jeg er trangere så det er nok anatomisk mulig...mannen ble også veldig overrasket. Ikke har jeg sydd..og jeg er ikke tørr..faktisk våtere en før. Innbillning er det ikke 😅👍

Anonymkode: 75100...c07

Skrevet

Akkurat det samme hendte meg. 2 ganger iløpet av de første dagene. Ble klippet og sydd, var helt mørbanket.

Jeg kan holde meg uanstenig lenge nå, kniper MYE hardere og mer kontrollert. Det er 4mnd siden jeg fødte.

Det er ikke sikkert at dette vedvarer, men om det gjør det så snakk med legen! Tviler dog på at du får annen beskjed enn å "vente å se" på nåværende stadie, men kan være greit å få det journalført!

Anonymkode: 6f3d9...e8b

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Akkurat det samme hendte meg. 2 ganger iløpet av de første dagene. Ble klippet og sydd, var helt mørbanket.

Jeg kan holde meg uanstenig lenge nå, kniper MYE hardere og mer kontrollert. Det er 4mnd siden jeg fødte.

Det er ikke sikkert at dette vedvarer, men om det gjør det så snakk med legen! Tviler dog på at du får annen beskjed enn å "vente å se" på nåværende stadie, men kan være greit å få det journalført!

Svarte feil tråd. Beklager! Skal se om de kan slette den 💩

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har født mitt 4 barn for 3 mnder siden og jeg er trangere enn før. Har aldri sydd heller.  Samboer sa jeg var masse trangere nå enn før fødsel så tror ikke mine psykiske tanker om og være trangere kjennest i pikken hans😅  men jeg er flink og knipe da 

Anonymkode: 36851...df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...