Gå til innhold

Oppleve verden med barn. Reise tips? 🌈🌞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er barna så store at vi vil ut i verden. 

Neste år reiser vi til Florida på rundreise og avslutter med cruice. 

Mannen vil ha seg en tur i høstferien i år. 

Hvor er det fint? Han vil til Amsterdam, England, 

Jeg vil oppleve ting, se på ting f,ek stoneheng i England ☺️

Kom med dine beste reise tips 😀

Anonymkode: b9cf4...0b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her digget ungene Paris! De elsket også Monaco . Vi hadde de med på rundreise i Europa i fjor sommer med stor suksess! Da var mine 9 og 10. 

Skrevet

London med alle mueseene er topp for barn. Berlin er også verdt å ta med barna.

hvis man vil holde seg litt nærmere hjemme er Gøteborg et av mine favorittreisemål.

når det gjelder langtur er 3 uker i Australia det beste vi har gjort med ungene. Alle koste seg veldig, både store og små! 

Anonymkode: ae437...dd2

Skrevet

Amazonasregnskogen i Sør-Amerika, fattige slummer i India, se dyrelivet i Afrika, rikdommen i Dubai og folkemengde i Kina. Først da da tenker jeg man kan si man har opplevd verden :) 

Anonymkode: 11432...66d

Skrevet

Afrika. Dra på safari og badeferie langs kysten et sted. Man får også med seg den enorme ulikheten det er i verden og hvor ekstrem fattigdom som finnes i Afrika (hvis man beveger seg utenfor hotellet). Alle norske ungdommer burde tatt en Afrikatur for å skjønne hvor utrolig godt de har det i Norge. 

Anonymkode: 95a6d...e4d

Skrevet

Jeg synes det er gøy å se steder som står på UNESCO. Liker også å se forskjellige typer landskap/infrastruktur, hvor stor forskjell det er på Australia med øyer som Rotnes Iland med et egen dyreart du ikke finner andre steder i verden, vakre strender i Thailand, porøse fjell i Kroatia med rullesteinstrender og frodige sletter i Italia. Kanalene i Amsterdam. De enorme lyskryssene og veiene i USA. Tuben i London. Neste ønske er å se Afrika, Viktoria falls og naturreservatene der. 

Men mest viktig for meg på tur er faktisk mat. Kanskje fordi jeg elsker mat, både å lage og å oppleve andres mat. Spør gjerne restauranten hva som er deres spesialitet. 

Anonymkode: 8305a...265

Skrevet

Vet ikke helt sikkert om tips i det hele tatt reiser så mye, jeg altså... 

Anonymkode: 12e7a...d35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...