Gå til innhold

Min høye panne plager meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et kompleks jeg har. Hårfestet langt bak i nakken (ok, overdrevet). Jeg synes det er så forferdelig stygt, og jeg får lite ansikt på en måte. Samtidig som jeg ser ut som en middelaldrende, ustelt mann. Hjelp! Hva kan jeg gjøre?

PS: Jeg kler ikke pannelugg, ser ut som en 12 år gammel jente 

Anonymkode: b9dac...4a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til en dyktig frisør.

Det er mange andre muligheter enn pannelugg tverts av midt i pannen....

Anonymkode: d2bad...d19

Skrevet

Ja hvis du ikke vil se ut som en tolv år gammel jente så får du ha hårfestet i nakken da. Hva mer kan man gjøre?

Anonymkode: 985b0...6ab

Skrevet

Hva med sidelugg? Det synes jeg er pent

Anonymkode: 83946...75f

Skrevet

En får værra som en er når en ikke vart som en sku.....

...eller noe sånt! 😅

Jeg har komplekser for tykke legger. Men nærmer meg 40 og har bestemt meg for å drite i de. Det er sånn jeg er!

Anonymkode: 52ac6...7f0

Skrevet

Kanskje det ikke er så ille som du tror? Synes i hvert fall denne tråden var ganske morsom. 

Anonymkode: 07628...f60

Skrevet

Jeg ville heller sett ut som en 12 år gammel jente, enn som en middeladrende ustelt mann. Men det er nå meg da

Anonymkode: 1d492...4c1

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje det ikke er så ille som du tror? Synes i hvert fall denne tråden var ganske morsom. 

Haha. Kan alle som svarer måle panna si? Jeg må vente til jeg har målebånd tilgjengelig. 

Skrevet

Jeg skal helt klart måle panna mi når jeg kommer hjem. 😄

Skrevet

Da har jeg målt. 

6,5 cm panne og 19,5 cm lang ansikt. 😂😂😂😂

Skrevet

Nå tør jeg fader ikke tenke på å måle en gang!! Jeg har sikker 10 cm panne #finnerikkemålebåndet 😫

Anonymkode: 9d46c...2eb

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da har jeg målt. 

6,5 cm panne og 19,5 cm lang ansikt. 😂😂😂😂

Jeg trumfer, har 7 cm panne og 19,5 cm langt ansikt

Anonymkode: 1d492...4c1

Skrevet

Jeg har aldri tenkt på hvor lang panne noen har. Enten må jeg aldri ha møtt noen med lang panne, eller så spiller det ikke noe særlig rolle! ;) 

Anonymkode: 8fd67...73a

Skrevet

Alle har sine komplekser . Mitt største kompleks er arr på haka. Tatt gjentatte behandlinger , men ser nesten ingen bedring

Anonymkode: 5fa15...000

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå tør jeg fader ikke tenke på å måle en gang!! Jeg har sikker 10 cm panne #finnerikkemålebåndet 😫

Panikken avblåst: 6 cm lang panne 🤥

Skrevet

Du bør google tyra banks, hun har snakket masse om sine komplekser for sin lange panne. 

Vi har alle noe. Jeg hater nakken min, men er lite å gjøre med det. Så da gidder jeg ikke tenke noe mer over det. 

Skrevet
8 timer siden, LME1001 skrev:

Du bør google tyra banks, hun har snakket masse om sine komplekser for sin lange panne. 

Vi har alle noe. Jeg hater nakken min, men er lite å gjøre med det. Så da gidder jeg ikke tenke noe mer over det. 

Hun har jo ikke høy panne. Har hun operert nesa eller? Kjenner henne nesten ikke igjen 

Skrevet

Hi her

Så på bilder fra 2013/2014 og hårfestet har trukket seg bakover med flere cm siden da... jeg vet hvorfor: STRESS. 

Fødte et barn, ble komplikasjoner og jeg holdt på å dø. Elendig behandling på sykehusene, lang behandling, fikk PTSD og måtte til psykolog. Mista masse hår som aldri kom tilbake?? Ungen sov heller ikke natta omtrent før 4 år... Utmattelse. Utbrenthet. Jaja..

Men jeg er stygg likevel. Før var jeg søt, nå ser jeg dratt ut, stygg ut, og håret mitt er forferdelig. Jeg kan ikke ha det på noen måte og se normal ut :( har ikke alltid vært sånn nei... Sånn til alles info blir jeg ofte bedt om å vise leg ved kjøp av røyk/vin (for andre, er avholds). Så jeg ser ikke ALLTID gammal ut. Fikk også høre av en dame at hun trodde jeg var konfirmant. Jaja... er 28 år da.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...