Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Har dere opplevd å få en bekymringsmelding fra BV uten at dere viste helt hva som foregikk? Kanskje var det hevn eller noen ville bare ødelgge for dere? Det det ordnet seg til slutt? Hvordan løste dere situasjonen? Anonymkode: 5308d...ab1
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Har det ordnet seg til slutt? -skulle det stå. Anonymkode: 5308d...ab1
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #3 Skrevet 27. juni 2018 Søsteren min fikk. Hun fikk jo en forklaring på hva bekymringen gikk ut på, det skal alle få. Bv var på besøk og snakket med ungene på skolen. Så henla de saken. Det løser seg selv om det ikke er grunn til bekymring. Alt en må gjøre er å være ærlig og samarbeidsvillig. Anonymkode: 7e092...b73
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #4 Skrevet 27. juni 2018 Jeg har en mor med borderline og narsissistiske personlighetsforstyrrelser. Da vi fikk vår første bestemte jeg meg for å bryte kontakten fordi hun var så kjip mot oss og lagde så mye drama. Det skulle hun selvfølgelig ikke la meg slippe unna, og hun forfattet et tosiders tettskrevet brev til barnevernet med masse kreativt oppgulp. Selvfølgelig fantasi og tull alt sammen. Vi møtte opp på barnevernet og de skjønte med en gang at alt i bekymringsmeldingen var tull, da vi er normale, hyggelige og oppegående mennesker. Likevel var de pliktig å innhente informasjon, fra fastlege, politi (som kunne bekrefte at hun var ilagt besøksforbud mot oss), og helsestasjon. Alle ga oss de beste skussmål og saken ble raskt lukket. Det vondeste med det var at min egen mor ville meg så vondt. Anonymkode: 50edb...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå