Gå til innhold

Noen som vet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vitsen med slike rompere som “alle” strikker nå for tiden? Er det noe som blir brukt? Jeg klarer ikke helt å forstå poenget med en ullshorts med seler, så hvis noen kan opplyse meg om hva disse brukes til blir jeg glad.

Jeg skal strikke noe til en baby som snart blir født, og lurer på om dette er aktuelt. Eller om jeg skal satse på en jakke eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter gutt og ville ikke likt en romper.. Tror det ville vært det samme med jente.

Jakke er mye bedre

Anonymkode: 52e0a...e0c

Skrevet

Har lurt på det samme. Selv ble jeg veldig glad for en ulljakke vi fikk da minste ble født. 

Skrevet

Farmoren strikket et par stykker til eldstemann her, men det ble ikke brukt, ikke helt min stil.

Anonymkode: ee2a0...6de

Skrevet

Bilde? Lenke? 

Anonymkode: 41e1c...dfe

Skrevet

Brukte det på yngstemann her, over strømpebukse. Syntes det kan være ordentlig stilig. Men så liker vi sixpence , bukseseler, slips, t-stropp sko, og hårruller i min lille familie :) 

Anonymkode: d91ef...53f

Skrevet

Enig, det er et helt uforståelig plagg. Jeg strikker mye, men det er det siste jeg kunne kommet på å strikke. Jakker, bukser eller heldress er det jeg har brukt mye, og gitt bort.

Skrevet

Strikk heller et pledd eller en jakke

Skrevet

Det kan være tøft på men veldig lite praktisk. Da mine gutter var små satte jeg mest pris på heldressen min søster hadde strikket. Og brukte også mye strikkejakke

Skrevet

Vi har noen barn i barnehagen som bruker ullshorts med seler og/eller ull t-skjorte. De svetter ihjel. Det er virkelig en myte at man kan gå med ull ved ganske mange varmegrader. Men fine og se til, det er dem...

Anonymkode: dbcba...9c2

Skrevet
9 timer siden, Superdolly skrev:

Hva er vitsen med slike rompere som “alle” strikker nå for tiden? Er det noe som blir brukt? Jeg klarer ikke helt å forstå poenget med en ullshorts med seler, så hvis noen kan opplyse meg om hva disse brukes til blir jeg glad.

Jeg skal strikke noe til en baby som snart blir født, og lurer på om dette er aktuelt. Eller om jeg skal satse på en jakke eller noe.

Jeg brukte de mye til jenta mi da hun var liten (opp til 2,5 år). Med strømpebukse og tynn genser under og evt ullstrmpebukse og ulltrøye under om vinter. Søtt antrekk som er lett og behagelig å krabbe og leke i og som er fint til både gutter og jenter.

Anonymkode: bfbf1...dc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...