Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 En du ikke tenner på og ikke synes er spesielt fin? Det er dessverre snakk om saboer gjennom 10 år.Snill som bare det, men jeg har aldri vært stormende forelsket i han.Nå gruer jeg meg til å ha sex med han og finner han ikke attraktiv😫Jeg har slitt med de her tankene lenge, men holder det inne pga våre barn. Noen tips? Anonymkode: 038ce...008
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Nei det kunne jeg ikke vært. Anonymkode: d1b32...962
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Du har jo lurt han i 10 år jo! Ikke spesielt hyggelig. Anonymkode: 061e4...92d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 Stiller du de rette spørsmålene? Det eneste du er ute etter her er jo støtte til å forlate han. Siden dere har felles barn mener jeg du har plikt til å i stedet spørre deg selv; har jeg virkelig gjort alt jeg kan for å få forholdet til å fungere? Ut fra innlegget ditt her virker svaret å være nei... Anonymkode: 5f390...02f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 Har jo ikke lurt han, ble jo glad i mannen og fikk barn med han.Stormende forelsket tror jeg ingen av oss har vært, men vi hadde mye vi var like i og hadde en connection som gjorde at vi ble sammen. Anonymkode: 038ce...008
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #6 Skrevet 26. juni 2018 Har gjort alt, men han orker ingenting.Alt er bare mas og jeg føler vi bare er venner. Anonymkode: 038ce...008
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #7 Skrevet 26. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har gjort alt, men han orker ingenting.Alt er bare mas og jeg føler vi bare er venner. Anonymkode: 038ce...008 Tror det er noe mer som ligger bak her enn utseende og manglende tenning. Anonymkode: d1d60...b74
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #8 Skrevet 26. juni 2018 Har det som deg HI, samboeren min er fin men jeg tenner ikke overhode. Derimot har vi et godt vennskap og livet i familien AS er trygt, godt og forutsigbart. Men jeg savner å kjenne suget, begjæret og kriblingen. Savner å kjenne en enorm lyst og være sprengkåt. Så da står valget mellom å bli i det trygge og surfe på barnas lykke, men forsake meg selv og stå i veien for at også mannen skal få utløp for sine lyster. Eller gå videre, og leve som en moderne familie med to hjem. For det har nesten blitt moderne å bryte opp, det er jo mer vanlig enn å stå løpet ut. Har så lyst til å være det parret som overlevde alt. Få alle mulighetene som jeg kun har sjans på når vi er to. Men så var det det suget da. Anonymkode: a0aef...ad5
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #9 Skrevet 27. juni 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Har det som deg HI, samboeren min er fin men jeg tenner ikke overhode. Derimot har vi et godt vennskap og livet i familien AS er trygt, godt og forutsigbart. Men jeg savner å kjenne suget, begjæret og kriblingen. Savner å kjenne en enorm lyst og være sprengkåt. Så da står valget mellom å bli i det trygge og surfe på barnas lykke, men forsake meg selv og stå i veien for at også mannen skal få utløp for sine lyster. Eller gå videre, og leve som en moderne familie med to hjem. For det har nesten blitt moderne å bryte opp, det er jo mer vanlig enn å stå løpet ut. Har så lyst til å være det parret som overlevde alt. Få alle mulighetene som jeg kun har sjans på når vi er to. Men så var det det suget da. Anonymkode: a0aef...ad5 Å herregud så naive folk er... Suget liksom... Anonymkode: 5f390...02f
sug lut Skrevet 27. juni 2018 #10 Skrevet 27. juni 2018 Er dere venner og partnere og glade i hverandre fungerer som familie er sex og tenning noe som kan jobbes med. Ikke bryt opp en familie på grunn av fjortisnykker.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #11 Skrevet 27. juni 2018 Sympati-ligg liksom? Ja, jøss ikke noe problem. Om jeg likte han, men ikke syns har var supertennenede, hadde det virkelig ikke gjort noe å ha sex. Hadde jeg glatt gjort om det skulle til for at mannen min og jeg skulle fortsatt holde sammen. Anonymkode: 89cc2...2dc
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #12 Skrevet 27. juni 2018 Hva sier mannen selv til dette? Ville du sett annerledes på det om han gjorde en innsats? Anonymkode: 3e78a...144
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #13 Skrevet 27. juni 2018 Jeg var heller ikke stormende forelsket når jeg ble sammen med min for 10år siden. Men jeg ble mer og mer glad i han, og elsker han nå. Etter barn nr 2 ble jeg faktisk veldig forelsket i han (rolig fødsel, ingen intervensjon og derfor full av naturlig oxytocin ) og det vedvarte... Så jeg tror at du må kjenne etter, og faktisk jobbe litt for det selv. Har hatt perioder hvor det har blitt «plikt-ligg» her også, men når jeg begynte å jobbe med meg selv og forholdet så kom følelsene. Blir irritert på de med barn som tror at følelsene er gratis, og når de blir borte (etter småbarnstid og annet slit) da er det bare å gå og finne seg en ny forelskelse. -Det er «juks». Den forelskelsen du får tilbake av å jobbe for den er mye bedre en «quick fix» hormon forelskelsen når man ser en ny. Anonymkode: 6201e...2a6
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #14 Skrevet 27. juni 2018 Kan vell ikke kalle det fjortissnykker.Vi har slitt i flere år.Var slutt en periode 5 år tilbake. Han har veldig mye bagasje også som jeg må takle hver eneste dag og det har slitt enormt fysisk og psykisk. Jeg savner å føle at han vil ha meg, han gir ikke uttrykk for det.Jeg føler mer at jeg er hushjelp/romkamerat og som bare er for å holde familien samlet. Vet ikke hva jeg skal gjøre, tviler på at vi hadde fortsatt hvis vi ikke hadde hatt barn. Anonymkode: 038ce...008
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #15 Skrevet 27. juni 2018 Parterapi reddet oss Anonymkode: 6201e...2a6
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #16 Skrevet 27. juni 2018 utseedet er vel ikke alt? Anonymkode: 867d3...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå