Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Har lagt pÄ meg en god del, er ikke tykk, men er vant med Ä vÊre tynn, og gikk ned etter jeg fikk minste for litt over tre Är siden, fÞr jeg begynte Ä legge pÄ meg. FÞr graviditet brukte jeg str.34 gikk opp til str.36 og har holdt meg der mellom graviditetene (har fire barn), ogsÄ etter siste. Men sist jeg skulle kjÞpe meg bukser mÄtte jeg opp i str 40-42. Liker absolutt ikke hvordan kroppen min har blitt, har det siste Äret kviet meg til Ä ha sex og kle av meg foran samboer, og gÄr ikke i bassenget. Jeg vet jo jeg mÄ trene og spise sunt, men er blitt sÄ opphengt i hvor mislykket jeg er at jeg rett og slett ikke klarer, trÞstespiser mer og mer, og begynner Ä bli deprimert. GÄr noen turer pÄ fjellet da jeg digger det.  NÄ trenger jeg tips og motivasjon, bor avsides sÄ treningssenter og pt er uaktuelt dessverre. Hvor starte?? Anonymkode: c2fb3...3c8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Hvis du bĂžr avsides, er det beste tipset Ă„ ikke ha godteri, is eller kake i huset. Lettere Ă„ holde seg unna. Anonymkode: 3cbfa...8d1
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 GÄ mer pÄ fjellet. Anonymkode: 7899e...205
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 Ta med deg ungene ut og vÊr aktive med de. Ikjke bare ta de med ut, men lek og herj med de. Lek sisten, hopp pÄ trampolina, lag dere hinderlÞyper osv. Vil tro du fort fÞler deg sliten nÄr du prÞver Ä holde fÞlge med ungene, bruk det og de som motivasjon. Eldste lÄ pÄ plenen og lo sÄ hu grein her omdagen, for jeg skulle se hvor lenge jeg holdt ut pÄ trampolina. Kondis eier jeg ikke, men styrke og en seig vilje har jeg sÄ jeg viste jeg ikke holdt ut lenge der. Har store planer om Ä bedre kondisen min pÄ trampolina fremover, sta som jeg er mÄ jeg nok overleve unger som ler seg skakk av meg. Men jeg overrasket hun stort her en annen dag nÄr hun sÄ hvor myk jeg hadde blitt. Har trent litt inne, ikke for Ä miste noen kilo eller noe, men for Ä stramme opp lÞs hud etter mange kilo som desverre forsvant. NÄ er jeg litt lei en mage som etter yngste datters mening ser ut som en skrukkete oldemorsmage. Har fÄtt meg muskler og blitt mye mykere enn jeg var for kort tid siden, det har gitt meg litt piff til Ä gjÞre noe med kondisen ogsÄ nÄr jeg fant ut hvor kort jeg orka Ä hoppe pÄ trampolina. MÄ nok dra med meg ungene pÄ trampolina, for det ser litt teit ut om jeg hopper der alene. Den stÄr rett ved siden av en godt trafikert vei, sÄ alle ser meg. Anonymkode: d78b0...1cc
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #5 Skrevet 27. juni 2018 Du kan selvfÞlgelig jobbe med kropp og det Ä vÊre sunn. Men jobb ogsÄ med hodet. Jeg er stÞrrelse 46/48 og er naken foran samboer og gÄr i basseng og strand. Jeg orker ikke Ä bruke en eneste kalori pÄ Ä skamme meg over kroppen min. Men hadde jeg vÊrt stÞrrelse 40/42 hadde jeg struttet av selvtillit og fÞlt meg fantastisk!  Anonymkode: 0b5a7...29c
*NĂžtta* Skrevet 27. juni 2018 #6 Skrevet 27. juni 2018 Jeg fĂžler med deg. Vet at det du sliter med der er skikkelig vanskelig Ă„ komme seg utav. Jeg spiser selv nĂ„r jeg er glad, sint, lei meg, koser meg, kjeder meg..osv.. Bruker mat for Ă„ dĂžyve alle kjipe fĂžlelser. Jeg kunne stĂ„ foran speilet og vĂŠre sÄÄÄ misfornĂžyd med alt av valker og buler, fĂžle meg skikkelig trist og mislykket som ikke klarte Ă„ gĂ„ ned noen kilo- for sĂ„ Ă„ gĂ„ rett i potetgullskapet og hive i meg potetgull og sjokolade.Som trĂžst for at jeg var sĂ„ feit! NĂ„r man har det sĂ„nn sĂ„ fĂžles jo alt helt hĂ„plĂžst. Og det er ikke bare Ă„ ikke spise. Det sitter i hodet, en helt syk trang til Ă„ putte noe i munnen. Tips til Ă„ komme utav det? Egentlig ikke. Du mĂ„ bare nĂ„ det punktet der du kjenner at NĂ ... NĂ KAN jeg ikke bli stĂžrre. For min del kom det (endelig) etter mĂ„neder med "skam" over kroppen min nĂ„r jeg var ute blant folk. Tilslutt sĂ„ bestemte jeg meg for at jeg orker ikke gĂ„ rundt Ă„ vĂŠre skamfull over hvordan jeg ser ut. Og skal jeg bli enda stĂžrre en jeg er nĂ„ sĂ„ blir skammen desto stĂžrre ogsĂ„. SĂ„ jeg begynte med mosjonen. Ut og gĂ„. Treningstudio oppleves som tvang sĂ„ det utgĂ„r for min del, gĂ„ turer i raskt tempo funker like bra pĂ„ fettforbrenning. Fjellturer er gull! SĂ„ der har du jo en fordel. GĂ„ mer pĂ„ fjellet. Etter hvert begynte jeg Ă„ spise skikkelig frokost, deretter byttet jeg gradvis ut godteri og potetgull med mat og frukt. Men trikset er Ă„ begynne i det smĂ„. Ikke tenk at du skal bli tynn i morgen! MĂ„let er ikke Ă„ "bli tynn", men Ă„ fĂ„ til en livstil som du kan leve og ha det bra med. Jeg spiser fortsatt godteri hver dag,men det kan ikke sammenlignes med hvordan det var fĂžr jeg tok grep. Og noen dager gĂ„r jeg pĂ„ en skikkelig smell og trykker i meg,men vet du- det er ogsĂ„ helt ok. SĂ„ lenge jeg henter meg inn igjen senere. Jeg mener at det handler om Ă„ godta sine "feil og nykker" og ikke bli sinna pĂ„ seg selv fordi man sprekker og dermed lettere opprettholde trangen til Ă„ dĂžyve kjipe fĂžlelser med mat. NĂ„ har jeg gĂ„tt ned nesten 10 kg pĂ„ 10 uker og det gĂ„r greit. Jeg hĂ„per jeg skal klare Ă„ holde meg borte fra alt det usunne, men gudene skal vite at det er en kamp. HVER dag! Men jeg velger Ă„ stĂ„ i den. For alternativet er sĂ„ mye verre for meg. Jeg hĂ„per du klarer det,HI. Jeg heier pĂ„ deg! đ Â
*NĂžtta* Skrevet 27. juni 2018 #7 Skrevet 27. juni 2018 Forresten..mitt beste tips er Ă„ ikke kjĂžpe godteri. Det er vanskelig Ă„ gĂ„ forbi hyllene med godis i butikken og det er DRITKJIPT Ă„ ikke finne godteri i skapet hjemme nĂ„r du "trenger" det, men heldigvis sĂ„ roer denne kjipe fĂžlelsen seg etter noen uker og du blir vant til at du ikke skal/kan putte noe i munnen nĂ„r du kjenner suget. Men tar du kampen mot godteriet alleredepĂ„ butikken er mye gjort. Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ