Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 For noen uker siden var jeg i bilulykke hvor jeg hadde null skyld. Vi har omtrent ikke fått noe hjelp eller informasjon fra forsikringsselskapet, fått beskjed om å ta ting med motparts forsikringsselskap selv og de kom heller ikke med leiebil. Jeg måtte selv ordne slik at jeg fikk kommet til leiebil firmaet osv. Vi har toppforsikringen og de skryter av at vi skal slippe å styre selv osv. Ringte dem idag for å gi beskjed om hva vi syntes om dette, og fikk kun til svar "ja, det er det som er risikoen med å ha bil!" Hadde det vært min skyld kunne jeg brukt tid på dette uten at jeg hadde lurt så mye på det, men jeg hadde ingen skyld, sitter her med leiebil jeg måtte ordne selv som ordne forsikringsselskaper kommer å leverer til deg osv. Ilandsproblemer er det, men jeg betaler for det og regner med at de tar seg av alt når det kommer til motparts forsikringsselskap, ikke at arbeidet legges over på meg! Anonymkode: 24338...f8d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Her ordnet bilverkstedet alt for meg. De ordnet gratis leiebil siden ulykken ikke var min feil. Jeg kan ikke huske at jeg gjorde noe annet enn å fylle ut skademeldingen. Anonymkode: c9830...4cb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Jeg har gratis leiebil, uavhengig av skyld. Da har jeg bare fått den utdelt på verkstedet ved reparasjon. En gang valgte jeg ikke å ha leiebil, da fikk jeg penger av forsikringsselskapet for hvert døgn bilen var på verksted. Anonymkode: a37ce...e0f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 Da håper jeg du gir dem skriftlig beskjed og bytter selskap. Kjipt å bruke tid på slikt. Anonymkode: 554c9...a6d
Annanym Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 Jeg bulket bilen, samt totalvraket naboens steinmur. Helt og holden min feil, likevel tok mitt forsikringsselskap seg av alt! Jeg kontaktet forsikringsselskapet selv, de sa hvor jeg måtte levere bilen. Da sto det leiebil klar, og naboen fikk seg ny mur uten at jeg gjorde noe mer. Forsikring koster såpass, litt service bør du kunne forvente. La dem få en skriftlig beskjed om hva du syns. Deretter skifter du selskap.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #6 Skrevet 26. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: For noen uker siden var jeg i bilulykke hvor jeg hadde null skyld. Vi har omtrent ikke fått noe hjelp eller informasjon fra forsikringsselskapet, fått beskjed om å ta ting med motparts forsikringsselskap selv og de kom heller ikke med leiebil. Jeg måtte selv ordne slik at jeg fikk kommet til leiebil firmaet osv. Vi har toppforsikringen og de skryter av at vi skal slippe å styre selv osv. Ringte dem idag for å gi beskjed om hva vi syntes om dette, og fikk kun til svar "ja, det er det som er risikoen med å ha bil!" Hadde det vært min skyld kunne jeg brukt tid på dette uten at jeg hadde lurt så mye på det, men jeg hadde ingen skyld, sitter her med leiebil jeg måtte ordne selv som ordne forsikringsselskaper kommer å leverer til deg osv. Ilandsproblemer er det, men jeg betaler for det og regner med at de tar seg av alt når det kommer til motparts forsikringsselskap, ikke at arbeidet legges over på meg! Anonymkode: 24338...f8d Altså; klager du fordi de ikke kom og leverte leiebilen til der du sto?? At du måtte reise til eller kontakte leiebilselskapet selv? det er forholdsvis vanlig å hente ut leiebilen selv. Forsikringsselskapet dekker jo dine utgifter for å komme deg dit, feks taxi. Ofte får man skyss med bergingsselskapet dom henter bilen på ulykkesstedet eller politiet dersom de kommer. Anonymkode: 2d084...0a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå