Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Eneste som var i kjøleskapet var en indrefilet. Dårlig planlegging, så da ble det skive og melk. Fornøyde unger og lettvint mat passer mor bra 👏 Tror jeg skal gå for dette iblant. Lite stress og god mat. Vinn vinn. Anonymkode: 4cfcd...850
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Her ble det pølser og lompe i går, pølser og pommes fristes i dag. Lettvint er noen ganger det eneste som funker.. Anonymkode: 0edc7...dba
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Frossenpizza i går og pølser på grillen i dag... Altfor varmt til å lage mat, ungene er overalt og aldri hjemme til samme tid... Av og til blir det bare sånn. Anonymkode: 67373...620
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 Så flott med en tråd hvor alle de late mødrene kan konkurrere om hvem som har gitt ungene den dårligste middagen. Her var middagen kokt torsk, gulrotstuing og nypoteter så jeg vinner nok ikke. Det synes jeg er like greit. Anonymkode: 70acf...540
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så flott med en tråd hvor alle de late mødrene kan konkurrere om hvem som har gitt ungene den dårligste middagen. Her var middagen kokt torsk, gulrotstuing og nypoteter så jeg vinner nok ikke. Det synes jeg er like greit. Anonymkode: 70acf...540 Ikke sant? Og så kan slike som deg komme inn og pusse glorien 😇 Jeg tipper at mine barn er minst like mette, friske, glade og aktive som dine 😘 og så har de en mamma som ikke er redd for å innrømme at noen ganger blir det bare sånn🙈 hi Anonymkode: 4cfcd...850
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #6 Skrevet 26. juni 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke sant? Og så kan slike som deg komme inn og pusse glorien 😇 Jeg tipper at mine barn er minst like mette, friske, glade og aktive som dine 😘 og så har de en mamma som ikke er redd for å innrømme at noen ganger blir det bare sånn🙈 hi Anonymkode: 4cfcd...850 Samme her 👍 Anonymkode: 0edc7...dba
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #7 Skrevet 26. juni 2018 Omelett her, enkelt og greit i varmen Anonymkode: 520b5...463
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #8 Skrevet 26. juni 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så flott med en tråd hvor alle de late mødrene kan konkurrere om hvem som har gitt ungene den dårligste middagen. Her var middagen kokt torsk, gulrotstuing og nypoteter så jeg vinner nok ikke. Det synes jeg er like greit. Anonymkode: 70acf...540 Jeg regner med at du aldri tar/eller har tatt en lettvint løsning da? Anonymkode: 4a4f7...cd4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #9 Skrevet 26. juni 2018 Her ble det spagetti carobonara (ferdig kjøpt) og i går grilla vi hamburgere. Alt for varmt å stå inne å lage middag som tar tid (vi har i skrivende stund 37 grader på kjøkkenet), Så sånn får det bare blir i varmen nå +at jeg er høygravid 🤣 Anonymkode: 81da6...faa
MammantilNurket Skrevet 26. juni 2018 #10 Skrevet 26. juni 2018 Her er det varmt som i en bakerovn. Jeg orket ikke stå over grytene, jeg heller. Her ble det fiskegrateng fra Findus med råreven gulrot og dampet nykål. Fiskegratengen lagde seg selv og resten tok omtrent fem minutter å fikse.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #11 Skrevet 26. juni 2018 Pølse og potetmos her. Ingenting som frister for verken meg eller jenta nå i den her intense varmen. Måtte den bare gi seg snart. Jeg er nok en person som liker 12 grader, regn, varm suppe til middag og en god bok i sofaen bedre enn sånn her vær. Grusomt! Anonymkode: 758d0...0b9
Lessismore Skrevet 26. juni 2018 #12 Skrevet 26. juni 2018 Samme her. Pølser på grillen og fem mette og fornøyde unger i vannsprederen. (Naboens unger kom også på middag.) Elsker sommeren! ☀️
Optatium Skrevet 26. juni 2018 #13 Skrevet 26. juni 2018 Jeg har kommet til den konklusjon at den som påstår at den lager sunn og fresh, skikkelig og variert, middag hver dag, juger. Ingen gjør det. Ikke hver dag, hele året gjennom. Og hverdagene teller selvsagt mest. Nå er det sommerferie her, jeg er absolutt høygravid, det er altfor varmt, og da blir det risengrynsgrøt fra pose, fiskekaker og rårevet gulrot, pølser i lompe osv. Null dårlig samvittighet. Spiser masse frukt ellers i løpet av dagen og får vel dekket litt der 😜
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #14 Skrevet 26. juni 2018 Jeg lager ikke middag hver dag, gutten min elsker skiver med leverpostei og makrell i tomat så av og til spiser vi bare det. 🙂 Anonymkode: fdafc...fb7
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #15 Skrevet 26. juni 2018 Dagens middag ble selvfølgelig, som alltid, laget fra bunnen av, med kun økologiske ... Neida. Det ble brødskiver med roastbeef. Men good on you til alle som orket å lage ordentlig middag i dag. Og good on you til alle som ikke gadd. Alle barna våre fikk nok mat og det gjør dem heldigere enn mange andre barn i verden. Anonymkode: 71dcb...7c8
sotosmor Skrevet 26. juni 2018 #16 Skrevet 26. juni 2018 Ingen varme her, men her blir det taco til sein middag /kvelds i dag på ungdommene
Julie (: Skrevet 26. juni 2018 #17 Skrevet 26. juni 2018 Bomma middag hos svigermor, vi. Så er vel latest av alle. Kyllingfilet, salat, ris og nyrørt dressing 👌
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #18 Skrevet 26. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Pølse og potetmos her. Ingenting som frister for verken meg eller jenta nå i den her intense varmen. Måtte den bare gi seg snart. Jeg er nok en person som liker 12 grader, regn, varm suppe til middag og en god bok i sofaen bedre enn sånn her vær. Grusomt! Anonymkode: 758d0...0b9 Da er det bare å flytte nordover da 😂 Anonymkode: e4c6a...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå