Gå til innhold

Flyplasstreik, ut og reise den 8 juli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere streiken kan vare såpass lenge? Hvor lenge pleier slike streiker å vare? har googlet meg grønn :P

Anonymkode: 73425...3bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet liksom ikke om jeg skal freake ut eller ta det med ro 🙈

Skrevet

Vi skal ut og fly onsdag om litt over 1 uke. Eg stresset ikkje. Regner med det løser seg før det.

Anonymkode: 1fe3f...88a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal ut og fly onsdag om litt over 1 uke. Eg stresset ikkje. Regner med det løser seg før det.

Anonymkode: 1fe3f...88a

Godt å høre *puster ut* :P Er alenemor, og endelig får jeg tatt med barna på tur..de har gledet seg lenge, så har stressa litt kan man si 

Skrevet

Vi skal hjem fra ferie, 3 timer etter eventuell streik blir et faktum 😱 norwegian på toppen av det hele. 

Anonymkode: 61c7b...533

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal hjem fra ferie, 3 timer etter eventuell streik blir et faktum 😱 norwegian på toppen av det hele. 

Hadde ikke stressa så mye for returen :P Tror nok det skal gå helt fint :) 

Skrevet
27 minutter siden, aanonym skrev:

Selvsagt er det umulig å si, forsøker bare å bli beroliget :P er vel en litt annen type streik dette her enn norwegian sin 11dagers streik? Det var vel flygerne

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke stressa så mye for returen :P Tror nok det skal gå helt fint :) 

Håper på det. PR nå er det ingen info på hjemmesiden. Vil det komme frem hvilke flyruter som blir rammet av streiken? Ser at jeg kan booke fly hjem dagen før for 3700 kr for hele reisefølget, gjør det med glede hvis vi kan unngå å bli streikefast. Driver eget selskap, så litt krise hvis ikke vi kommer oss hjem. 

Skrevet
På 25.6.2018 den 22.55, Anonym bruker skrev:

Selvsagt er det umulig å si, forsøker bare å bli beroliget :P er vel en litt annen type streik dette her enn norwegian sin 11dagers streik? Det var vel flygerne

Annen type streik? Ingen som kan si på forhånd om der blir streik og hvor lenge den evt varer. Skjønner du vil bli beroliget, men der beste er å planlegge for alle eventualiteter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...