Gå til innhold

Prøve å bli gravid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og min samboer prøver nå og få barn, og ønsker jo dette ganske sterkt. 

Jeg hadde mensen for 10 dager siden og vi har hatt sex hver dag siden da. Og nå er jeg kjempe oppblåst, har litt små stikkinger nederst ved livmoren, og går og er sliten og trøtt. 

Men jeg tørr ikke tro selv at jeg er gravid, spesielt når det er så kort tid siden jeg hadde mensen. Hvordan kan man føle på seg at man er gravid? 

Vært gravid en gang tidligere men da måtte jeg ta abort. Og nå tørr jeg ikke helt føle på hva jeg er og ikke er. Så redd for å bli skuffa.. 

 

Kan noen hjelpe meg? 

Anonymkode: 8dff7...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nesten bare vente i spenning og teste når tiden er inne 😊 mange symptomer man kan gå og føle på, men ofte er symptomene helt like de man gjerne har ellers før mens. 

Lenge til du kan teste?

Anonymkode: 5c025...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt eggløsning da? Dersom mensen startet for ti dager siden er det nok ikke så mange dager til eggløsning. Tar du eggløsningstest? :)

Anonymkode: baef2...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler veldig med deg ! Har 4 dager igjen til mens og har følt litt på ALT siste dagene etter eggløsning 😂

Prøvd i 4 år nå.. har vært gravid 1 gang for 10 år siden men måtte ta abort . Tenkt en million ganger at kanskje dette var den eneste muligheten men igjen var jo valget rett på det tidspunktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lottefu skrev:

Føler veldig med deg ! Har 4 dager igjen til mens og har følt litt på ALT siste dagene etter eggløsning 😂

Prøvd i 4 år nå.. har vært gravid 1 gang for 10 år siden men måtte ta abort . Tenkt en million ganger at kanskje dette var den eneste muligheten men igjen var jo valget rett på det tidspunktet

 Skjønner hva du tenker.  Jeg tok seøv en abort for 9 år siden nå.  Når jeg prøvde,  og mistet flere ganger tenkte jeg slik.  Men,  nå har jeg en 2- åring,  og er jammen i meg gravid igjen. Lykke til 

Anonymkode: 4ab4b...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du må nesten bare vente i spenning og teste når tiden er inne 😊 mange symptomer man kan gå og føle på, men ofte er symptomene helt like de man gjerne har ellers før mens. 

Lenge til du kan teste?

Anonymkode: 5c025...ffc

Jeg skal ha mensen om 15 dager ca. 

 

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du hatt eggløsning da? Dersom mensen startet for ti dager siden er det nok ikke så mange dager til eggløsning. Tar du eggløsningstest? :)

Anonymkode: baef2...00c

Tatt eggløsningstester men ikke hver dag. Tok feks i går dag 13 etter mens ingen eggløsning og i dag dag 14 etter mens ingen da heller, og tatt flere ganger. Så begynner å lure på om den var kommet tidligere og jeg ikke har testet den dagen, for har aldri merket stort til eggløsning. Tok en i dag fordi jeg har murringer og gått og vært super oppblåst i flere dager nå. Vanskelig å beskrive.. Jeg tørr ikke håpe for er så utrolig redd for å bli skuffa.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...