tante grusom master of law Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 (endret) Jeg gir opp våre ministemorsblomster. Hva kan jeg kjøpe som holder seg pene lenge, og som ikke vokser til svære busker slik stemorene gjorde. Jeg kan vanne hver dag, så de dør ikke av tørke. Edit: Vil gjerne ha noen med mye blomster. Endret 25. juni 2018 av tante grusom master of law
Himmel og hav Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Margeritter, spanske margeritter og verbena. De blomstrer hele sommeren, men du må knipe av det som er vissent. Lobelia blomstrer hele sommeren, men den er temmelig flat, men du trenger ikke knipe. Om du skal ha noe som henger, så er femtunge flott og holdbar. Lavendel og sommerfugllavendel tåler en del tørke og er dekorative og fine.
tante grusom master of law Skrevet 25. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2018 Flott! Takk! Da skal jeg se etter disse. Og disse blir ikke ødelagt av regn heller, slik mine stemorsbusker ble?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 Isbegonia tåler vel det meste og står lenge. er vel ikke uten grunn at det er mange av de på graver på kirkegården, de og margeritter Anonymkode: 70d08...0ea
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 Jeg kan anbefale lavendel. De er fine, lukter godt og krever ikke for mye stell. De kan holde seg fine i en liten potte i lang tid, men plant de gjerne om i noe større. De tiltrekker seg humler, noe jeg syns er hyggelig, men liker du ikke humlebesøk må du styre unna Anonymkode: 96153...2bb
tante grusom master of law Skrevet 25. juni 2018 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2018 Noterer meg alle svar!
Himmel og hav Skrevet 25. juni 2018 #7 Skrevet 25. juni 2018 4 timer siden, tante grusom master of law skrev: Flott! Takk! Da skal jeg se etter disse. Og disse blir ikke ødelagt av regn heller, slik mine stemorsbusker ble? Neida, bare de ikke drukner, så bør det gå bra. Gi de litt gjødsel også, så blomstrer de mye.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2018 #8 Skrevet 25. juni 2018 De jeg har mest hell med er spanske marerittet og georginer. I tillegg til klaseroser (planter det i krukker), forlot en i 4 uker i fjor og den var finere enn noen sinne da jeg kom hjem. Anonymkode: de1d5...4e7
tante grusom master of law Skrevet 26. juni 2018 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2018 Da ble det lavendel i bedet og vanlige margeritter i pottene. Det var ganske utplukket på plantasjen, men jeg er fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #10 Skrevet 26. juni 2018 Håper du blir fornøyd, det er i hvert fall jeg med mine Anonymkode: 96153...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå