Anonym bruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Jeg er helt grønn på dette området. Trenger en klokke som får meg i aktivitet etter et års sykdom 😅 Anonymkode: 57689...93b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Jeg har Fitbit Alta HR og er veldig fornøyd. Den er liten og nett og fungerer fint for mine behov. Har med mobilen når jeg jogger, da får jeg kart osv. i appen. Fitbit Alta HR er mest en pulsmåler, med en del tilleggsfunksjonalitet. Det finnes mange mer avanserte pulsklokker, men en pulsmåler kan være et bra sted å starte. Anonymkode: c77d3...303
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Fitbit er nok de enkleste å forstå seg på og har den letteste appen. Den har ikke så mange tilleggsfunksjoner som mange av de andre merkene, men de er bra til nybegynnere. Fitbit Alta eller Fitbit charge 2 er bra og enkel. Jeg har hatt fitbit charge HR (den som kom før charge 2) og var veldig fornøyd med den som første aktivitetsklokke. Jeg har også hatt polar A600 og polar M430. Gode de også, men jeg likte ikke appen til polar å gikk tilbake til Fitbit, men det er nok smak og behag for jeg vet om veldig mange som sverger til polar. Har fitbit blaze nå. Den er helt grei. Veldig stor i str og litt enkel til mitt bruk så jeg vurderer garmin og suunto. Anonymkode: 89d60...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå