Anonym bruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 For omtrent ti dager siden begynte jeg å få vondt og bli stiv i nakken. Etter tre dager ble det så ille at jeg prøvde forskjellige typer smertestillende, men det hadde ingen effekt. Så gikk jeg til legen på fredag, fikk betennelsesdempende og tramadol, men det har heller ikke hatt noen effekt. Har bare blitt verre. Har fått vondt nedover i høyre skulder og arm. Har også kastet opp flere ganger. Ringte for å få time til MR, og skal dit i morgen. Noen som har opplevd lignende? Og hva var galt? Begynner å bli redd for at det er noe alvorlig. Anonymkode: 83dae...4cd
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 At du har kastet opp, kan være noe så enkelt som bivirkningene av tramadol. De har vel bivirkninger som går på mage/tarm. Ikke godt å vite hva som feiler, men disse symptomene kan være så mangt, slimposebetennelse/begynnende frossen skulder/ musearm eller noe helt annet. Prøv å slappe av,ikke vits å bekymre seg før svaret foreligger. Jo mer du stresser med dette, jo stivere blir nakken og da forverrer alt seg nedover. Anonymkode: a316e...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå