Gå til innhold

Når man blir sammen med en skilt mann med barn.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Venninnen min ble sammen med en fyr for to år siden. Han er en del eldre enn henne, og har to barn på 18 og 20 år. Hun har ennå ikke hilst på dem, til tross for at de nå har flyttet sammen.  Grunnen er at hun ikke ønsker noe mer styr med eks-kona hans, sier hun. De traff hverandre før han tok ut separasjon, og kona hans tok bruddet veldig dårlig. Men man skulle jo tro at det la seg litt etter hvert?  

 

Anonymkode: 430aa...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det forholdet vil sikkert vare...

Starter med utroskap, sint ekskone, dame som ikke ser poeng i å ha kontakt med hand barn, barn som aldri kan besøke faren sin?

Jaja..

Anonymkode: b02bb...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det forholdet vil sikkert vare...

Starter med utroskap, sint ekskone, dame som ikke ser poeng i å ha kontakt med hand barn, barn som aldri kan besøke faren sin?

Jaja..

Anonymkode: b02bb...62f

Jeg tror han treffer barna sine. Mener han leier en leilighet også som han er i når han treffer dem. 

Anonymkode: 430aa...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg ville satset på en mann som ikke treffer unger fra første ekteskap. En skikkelig mann tar vare på de barna han har, enten han gifter seg en elle tre ganger. En skikkelig mann klarer også å rydde opp i tidligere forhold før han etablerer et nytt.

hadde vært skeptisk til hele fyren

Anonymkode: b4adb...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror han treffer barna sine. Mener han leier en leilighet også som han er i når han treffer dem. 

Anonymkode: 430aa...524

Så han kan ikke møte barna i egen leilighet når hun er borte en gang? 🤔

Anonymkode: c2432...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så barna kan ikke inviteres på middag, komme innom en kveld eller ettermiddag de føler for det osv? Hva er problemet da, at mor blir forbannet fordi de da treffer nydama, eller nydama som ikke orker forholde seg til barna (eller orker hun ikke forholde seg til mors drama)?

Høres utansett helt dødfødt ut, barna hans fra tidligere forhold må jo være velkommen i hans hjem, uansett om det er nydama eller mora som er problemet så må de rett og slett roe seg ned og la far og barn få være sammen.

Anonymkode: 71280...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror han treffer barna sine. Mener han leier en leilighet også som han er i når han treffer dem. 

Anonymkode: 430aa...524

Det gjør det ikke akkurat bedre. De blir jo totalt fremmedgjorte.

Anonymkode: 69367...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror han treffer barna sine. Mener han leier en leilighet også som han er i når han treffer dem. 

Anonymkode: 430aa...524

Stakkars unger. Jeg ville aldri vært sammen med en mann som har et så slett forhold til ungene sine

Anonymkode: 4027e...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...