Gå til innhold

Nokon som har vært på sunwing Arguineguin (gran canaria)?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Erfaringer i forhold til mat, renslighet,vedlikehold, aktivitet til unger?

Anonymkode: dba87...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært veldig fornøyd. Rommene er flotte. Hadde family... ett eller annet og det var en kjempestor leilighet til hotell å være. Øverste etasje med havutsikt. Hadde all inclusive. Stort utvalg og variert fra dag til dag. Bassengområdet var topp for barna. Supert at man kan sjekke inn bagasjen allerede før man forlater hotellet. Da slipper man køen på flyplassen og går bare rett til sikkerhetskontrollen. Egen sluse for småbarnsfamilier, effektivt og over gjennomsnittet tålmodige der👍🏻 Vi kommer til å reise tilbake dit. Området i seg selv er ikke så veldig livlig. Men kort vei til flere parker, strender og annet.

Anonymkode: de511...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært der en gang. Reiser ikke tilbake.

Det var ikke aircondition på rommene. Det krydde av kakkelakker, har aldri sett så mange kakkelakker noen gang. Vi hadde 6 stk på rommet vårt, i tillegg til at de løp rundt i gangene. Grøss. 

Flisene er drit glatte når de blir våte, så sykebilen var og hentet unger flere ganger i uken pga knall og fall. For lave rekkverk på terrassen. Det var en baby som falt ned og døde der for ikke mange år siden. 

Anonymkode: a55c2...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vært der en gang. Reiser ikke tilbake.

Det var ikke aircondition på rommene. Det krydde av kakkelakker, har aldri sett så mange kakkelakker noen gang. Vi hadde 6 stk på rommet vårt, i tillegg til at de løp rundt i gangene. Grøss. 

Flisene er drit glatte når de blir våte, så sykebilen var og hentet unger flere ganger i uken pga knall og fall. For lave rekkverk på terrassen. Det var en baby som falt ned og døde der for ikke mange år siden. 

Anonymkode: a55c2...5d9

Men kjære tid...….:-O

Anonymkode: 0f553...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der for snart 7 år siden og da var det ikke air con på rommene. Dette tror jeg er endret i ettertid, hvis ikke er det absolutt en dealbreaker. Det kan bli stekhett der om sommeren. Maten var helt OK. Typisk all inklusive, verken mer eller mindre. Fine og varme basseng til barn, men ingen sklier og sånn. Stranden rett ved hotellet web ubrukelig og det er et stykke til nærmeste fine strand. Hotellet ligger utenfor arguineguin så er litt midt i ingenting. 

Og det med barnet som falt og døde er dessverre sant. Vil tro balkongene er forbedret nå. 

Jeg har jobbet på GC så har vært der mye og vil si det fineste området er meloneras/maspalomas. 

Endret av Blondzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vært der en gang. Reiser ikke tilbake.

Det var ikke aircondition på rommene. Det krydde av kakkelakker, har aldri sett så mange kakkelakker noen gang. Vi hadde 6 stk på rommet vårt, i tillegg til at de løp rundt i gangene. Grøss. 

Flisene er drit glatte når de blir våte, så sykebilen var og hentet unger flere ganger i uken pga knall og fall. For lave rekkverk på terrassen. Det var en baby som falt ned og døde der for ikke mange år siden. 

Anonymkode: a55c2...5d9

Hotellet er nyoppusset. Vi var der i fjor og nå er det aircondition på alle rom. Ingen kakkelaker eller rare dyr jeg kunne se noen steder. 

Det stemmer at en 1åring døde pga fall fra balkong for noen år siden. Etter det høynet de rekkverkene på hotellet. Men det er klart, det er en høy blokk der. Man må altså passe godt på at ungene ikke er ute alene! 

Jeg har bare godt å si om hotellet. Perfekt for barnefamilier! 

Anonymkode: a89b3...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med den 1 åring så datt ned, ingen småbarn bør være på terrassen uten voksne uansitt! De kan jo bare dra en stol bort til kanten og ramle utfor...... må følge med barna både på rommet og i bassenget!!!!! Barn er barn! Flott hotell, aircondition på alle rom, bra mat, kort vei til « sentrum «, flott og roligt over alt! Fantastiske ansatte! Absolutt ingen ting negativt her.

Anonymkode: a0930...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det med den 1 åring så datt ned, ingen småbarn bør være på terrassen uten voksne uansitt! De kan jo bare dra en stol bort til kanten og ramle utfor...... må følge med barna både på rommet og i bassenget!!!!! Barn er barn! Flott hotell, aircondition på alle rom, bra mat, kort vei til « sentrum «, flott og roligt over alt! Fantastiske ansatte! Absolutt ingen ting negativt her.

Anonymkode: a0930...7c4

Er helt enig i det, men her tror jeg det var noe feil med døra til rommet som gjorde at ungen klarte å komme seg ut på terassen på egenhånd. Døra sin lås fungerte ikke. 

Jeg har ikke bodd på dette hotellet da det ikke er mulig å booke uten å reise igjennom ving (fly og alt). Så, dette ble for meg litt merkelig, da vi var der var hotellet veldig tomt men vi kunne ikke bokke da det ikke gikk ann. Vi var på GC i flere uker og var der nede allerede men trengte et nytt sted å bo da hotellet i mogan var fullt akkurat da, vi kunne altså ikke bo på sunwing arguineguin fordi man ikke kunne leie kun hotellrom. Så det sier vel sitt, de vil kun ha charterturister og ferdig med det :) Men vi fant fort et annet og mye bedre hotell som vi bodde på før vi returnerte til Cordial Mogan Playa, som forøvrig er et utrolig flott hotell. Man kan liksom ikke finne seriøse og ærlige anmeldelser på Sunwing siden det kun går ann å booke igjennom ving. De har satt seg utenfor enhver kritikk ved å gjøre det på denne måten. 

Se heller etter hotell her: 

https://www.tripadvisor.com/Hotels-g187471-Gran_Canaria_Canary_Islands-Hotels.html

Anonymkode: 18f95...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er helt enig i det, men her tror jeg det var noe feil med døra til rommet som gjorde at ungen klarte å komme seg ut på terassen på egenhånd. Døra sin lås fungerte ikke. 

Jeg har ikke bodd på dette hotellet da det ikke er mulig å booke uten å reise igjennom ving (fly og alt). Så, dette ble for meg litt merkelig, da vi var der var hotellet veldig tomt men vi kunne ikke bokke da det ikke gikk ann. Vi var på GC i flere uker og var der nede allerede men trengte et nytt sted å bo da hotellet i mogan var fullt akkurat da, vi kunne altså ikke bo på sunwing arguineguin fordi man ikke kunne leie kun hotellrom. Så det sier vel sitt, de vil kun ha charterturister og ferdig med det :) Men vi fant fort et annet og mye bedre hotell som vi bodde på før vi returnerte til Cordial Mogan Playa, som forøvrig er et utrolig flott hotell. Man kan liksom ikke finne seriøse og ærlige anmeldelser på Sunwing siden det kun går ann å booke igjennom ving. De har satt seg utenfor enhver kritikk ved å gjøre det på denne måten. 

Se heller etter hotell her: 

https://www.tripadvisor.com/Hotels-g187471-Gran_Canaria_Canary_Islands-Hotels.html

Anonymkode: 18f95...7fb

Om Ving eier hotellet eller har leid et visst antall rom til sine turister kan jo ikke folk komme "fra gaten" og bestille de samme rommene. ikke noe rart i det,

Anonymkode: 5048a...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man kan liksom ikke finne seriøse og ærlige anmeldelser på Sunwing siden det kun går ann å booke igjennom ving. De har satt seg utenfor enhver kritikk ved å gjøre det på denne måten. 

Anonymkode: 18f95...7fb

Anmeldelsene på TripAdvisor og liknende eksterne sider er jo like seriøse og ærlige selv om man kun kan booke gjennom Ving? De turistene som har booket gjennom Ving og vært der, skriver jo ærlige anmeldelser enten de er fornøyde eller misfornøyde.

Til hi: Vi har bood på Sunwing Arguineguin tre ganger, så vi liker oss selvfølgelig veldig godt der, ettersom vi har valgt å reise tilbake to ganger. Det er selvfølgelig 100 % charter, men det kommer vel ikke som en overraskelse. :) 

Anonymkode: c6fd6...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er helt enig i det, men her tror jeg det var noe feil med døra til rommet som gjorde at ungen klarte å komme seg ut på terassen på egenhånd. Døra sin lås fungerte ikke. 

Jeg har ikke bodd på dette hotellet da det ikke er mulig å booke uten å reise igjennom ving (fly og alt). Så, dette ble for meg litt merkelig, da vi var der var hotellet veldig tomt men vi kunne ikke bokke da det ikke gikk ann. Vi var på GC i flere uker og var der nede allerede men trengte et nytt sted å bo da hotellet i mogan var fullt akkurat da, vi kunne altså ikke bo på sunwing arguineguin fordi man ikke kunne leie kun hotellrom. Så det sier vel sitt, de vil kun ha charterturister og ferdig med det :) Men vi fant fort et annet og mye bedre hotell som vi bodde på før vi returnerte til Cordial Mogan Playa, som forøvrig er et utrolig flott hotell. Man kan liksom ikke finne seriøse og ærlige anmeldelser på Sunwing siden det kun går ann å booke igjennom ving. De har satt seg utenfor enhver kritikk ved å gjøre det på denne måten. 

Se heller etter hotell her: 

https://www.tripadvisor.com/Hotels-g187471-Gran_Canaria_Canary_Islands-Hotels.html

Anonymkode: 18f95...7fb

Hotellet heter Sunwing. Det er et konsept ving kjører. Sunwing er et varemerke for ving. Det er vel ikke akkurat så rart at det ikke kan bookes utenom ving🤦🏽‍♀️

Anonymkode: de511...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...