Gå til innhold

Mars 2019


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 25.6.2018 den 23.01, Vonfull skrev:

5. Mars her, om alt går bra. 😍

Har du barn fra før, eller er dette din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Har du barn fra før, eller er dette din første?

Har ein gut fødd i desember 2016. Du då? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Vonfull skrev:

Har ein gut fødd i desember 2016. Du då? 

Jeg har en jente født i 2009 og en gutt født i 2014. Hadde en MA i 2016 og en til i 2017 ❤️ Uke 14 og 12. Derfor jeg håper på at det går bra denne gangen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Jeg har en jente født i 2009 og en gutt født i 2014. Hadde en MA i 2016 og en til i 2017 ❤️ Uke 14 og 12. Derfor jeg håper på at det går bra denne gangen ❤️ 

Krysser fingrane for at det er full klaff denne gongen. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det er nokon som vil bli med i termingruppe på fb så er det berre å sende meg ein pm med navn, så legg eg deg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dattera får en søsken medio mars! 😍 Men kvalmen og trøttheten begynte i dag også så... litt blandede følelser egentlig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg også være med her!

3. barn, har to fra før, 2013 og 2016.

Venter gjerne til uke 12 med fb-gruppe, men vil være med senere ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, RosaHelikopter skrev:

Da kan jeg også være med her!

3. barn, har to fra før, 2013 og 2016.

Venter gjerne til uke 12 med fb-gruppe, men vil være med senere 😉

Gratulerer! 😃 Berre å sende meg ein pm når du vil vere med. Så kan vi jo pratast her inne før den tid uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4.mars om alt går som det skal her 💞 Har dere vært hos lege eller tenker tidlig UL? Har legetime på onsdag, men hva jeg skal vet jeg egentlig ikke. Første gang på alt 🌼 hehe

Anonymkode: 563e8...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

4.mars om alt går som det skal her 💞 Har dere vært hos lege eller tenker tidlig UL? Har legetime på onsdag, men hva jeg skal vet jeg egentlig ikke. Første gang på alt 🌼 hehe

Anonymkode: 563e8...241

Gratulerer! Skal bestille første svangerskapskontroll hos fastlegen rundt veke 12. Han har UL-apparat på kontoret, så han sjekka at hjertet slo sist i alle fall. Tenker det held for min del. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig termin 11 mars her. Dette blir mitt 3. barn, men har mistet et par ganger i SA så holder litt pusten. Blir gøy å følge dere alle sammen. 

Gratulerer med positive tester! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nile76 skrev:

Foreløpig termin 11 mars her. Dette blir mitt 3. barn, men har mistet et par ganger i SA så holder litt pusten. Blir gøy å følge dere alle sammen. 

Gratulerer med positive tester! 

 

Gratulerer til deg og. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

4.mars om alt går som det skal her 💞 Har dere vært hos lege eller tenker tidlig UL? Har legetime på onsdag, men hva jeg skal vet jeg egentlig ikke. Første gang på alt 🌼 hehe

Anonymkode: 563e8...241

Har ikke bestilt noe legetime enda men skal gjøre det snart. Men vanlige er å ha første legetime rundt uke 12 så stresser ikke med det. Men lurer veldig på bestille tidlig UL, må liksom se at det er noe der inne 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ronaa skrev:

Har ikke bestilt noe legetime enda men skal gjøre det snart. Men vanlige er å ha første legetime rundt uke 12 så stresser ikke med det. Men lurer veldig på bestille tidlig UL, må liksom se at det er noe der inne 🙈

Jeg ble konisert samme uken som jeg tydeligvis ble gravid så de vil nok følge meg opp ekstra fordi jeg har en bittelitt kortere livmorhals enn mange andre. Får derfor også en UL i uke10 hos gynekologen min :) Egentlig bare godt å følges opp ekstra siden det er vår første :)

Anonymkode: 563e8...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får termindato mellom 2-5 mars alt etter hvilke kalkulator jeg bruker. Er også litt usikker på sykluslengden. Men dato mellom da. Velger å vente litt før jeg melder meg inn i noe facebookgrupp. Men vil nok være med om en stund om dette går bra. 

Blir min nr tre, har to ramper født 2014 og 2016.

Anonymkode: 7b708...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får termindato mellom 2-5 mars alt etter hvilke kalkulator jeg bruker. Er også litt usikker på sykluslengden. Men dato mellom da. Velger å vente litt før jeg melder meg inn i noe facebookgrupp. Men vil nok være med om en stund om dette går bra. 

Blir min nr tre, har to ramper født 2014 og 2016.

Anonymkode: 7b708...f36

Samme her, men preglife og HiMommy er bare en dag mellom hverandre. Så starten av mars en gang. Jeg vil også vente en god stund før facebookgruppe så man føler seg litt tryggere. Heldig du er som har 2 små fra før, gleder meg så til å bli mamma 💞

Anonymkode: 563e8...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme her, men preglife og HiMommy er bare en dag mellom hverandre. Så starten av mars en gang. Jeg vil også vente en god stund før facebookgruppe så man føler seg litt tryggere. Heldig du er som har 2 små fra før, gleder meg så til å bli mamma 💞

Anonymkode: 563e8...241

Ja, føler meg heldig. Å være mamma er stas selv om det er lite søvn og egentid de første årene 😅

Anonymkode: 7b708...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nettopp funnet ut at jeg er gravid med termin 16 mars. 

Dette blir nr 3 for meg. Har to barn født i 2005 og en i 2017. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎07‎.‎07‎.‎2018 den 16.43, natti_ skrev:

Hei. Nettopp funnet ut at jeg er gravid med termin 16 mars. 

Dette blir nr 3 for meg. Har to barn født i 2005 og en i 2017. 

Gratulerer her og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2018 den 14.06, Vonfull skrev:

Viss det er nokon som vil bli med i termingruppe på fb så er det berre å sende meg ein pm med navn, så legg eg deg til :)

Jeg vil gjerne være med. Hvordan sender jeg pm? Helt ny på forum

Anonymkode: 70402...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil gjerne være med. Hvordan sender jeg pm? Helt ny på forum

Anonymkode: 70402...20e

Trykk på profilnavnet mitt, så får du opp profilen min, trykk på brevet og send pm :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...