Gå til innhold

Påloggingsproblemer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nesten på annenhver innlogging. Er det bare  meg  eller har dere andre problemer med å logge dere inn ? 

Anonymkode: f4c76...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye problemer om dagen, ja. Kommer ikke inn, logges ut, får ikke skrevet. Alle andre nettsteder fungerer, så jeg aner ikke hvorfor.

Anonymkode: e451e...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mye problemer om dagen, ja. Kommer ikke inn, logges ut, får ikke skrevet. Alle andre nettsteder fungerer, så jeg aner ikke hvorfor.

Anonymkode: e451e...727

Samme som her, ja 

Anonymkode: f4c76...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ann Christin skrev:

Flytte tråden til ris og ros slik at @HanneMari Egmont kan få fulgt opp dette for slik skal det absolutt ikke være.

Ann Christin, admin

Da er det vel på tide å få gjort noe med at forumet var nede x antall ganger i går også? Tar dere det i det hele tatt på alvor? Vet ikke hvor lenge det har pågått jeg, men det blir jo ikke bedre.Er  det håp for DIB eller? 

Anonymkode: c0e60...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei
Som vi har nevnt tidligere har vi vært utsatt for DDOS-angrep den siste tiden, her er en artikkel om det da det var på det verste:

https://www.digi.no/artikler/norske-egmont-nettsteder-ble-utsatt-for-svaert-sofistikert-ddos-angrep/438402

Dessverre skjer dette innimellom fortsatt, og målet med dette for angriperne er å få forumene våre ned. Derfor faller det ofte ned, selv når det sitter tekniske folk som jobber med dette og prøver å forhindre det. 

Hva slags feilmelding kommer når dere prøver å logge inn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...