Anonym bruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Føler at hele livet går til helvete... alt går gale veien, ingenting vil i min favør for tiden og jeg er sliten og lei. Vil ting bedre seg snart ? Anonymkode: 02308...a9e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Når bunnen er nådd finnes det bare en vei, oppover..... Anonymkode: beb62...469
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Ja, det er sant, men synest at å være på bunnen i over et år er litt lenge.. Anonymkode: 02308...a9e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Du må kanskje gjøre noe selv for av veien skal gå opp? Anonymkode: beb62...469
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du må kanskje gjøre noe selv for av veien skal gå opp? Anonymkode: beb62...469 Omtrent som om det ikke er det jeg har gjort... Anonymkode: 02308...a9e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 Min erfaring er at det beste er å ikke stritte så mye imot følelsesmessig, men akseptere at ting er forj..... akkurat nå. Det tok meg lang tid å knekke den koden, men etter at jeg gjorde det har jeg sluttet å bruke opp energien min på det jeg akkurat her og nå ikke kan endre - og jeg blir heller ikke deprimert. Javel, så er ting dritt nå, aksepter det, da frigjør du mer energi til å jobbe målrettet fremover. Da blir det også lettere å akseptere at ting tar tid å endre, og til å ha tålmodighet i den prosessen. Anonymkode: 53a0e...ed4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2018 #7 Skrevet 24. juni 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min erfaring er at det beste er å ikke stritte så mye imot følelsesmessig, men akseptere at ting er forj..... akkurat nå. Det tok meg lang tid å knekke den koden, men etter at jeg gjorde det har jeg sluttet å bruke opp energien min på det jeg akkurat her og nå ikke kan endre - og jeg blir heller ikke deprimert. Javel, så er ting dritt nå, aksepter det, da frigjør du mer energi til å jobbe målrettet fremover. Da blir det også lettere å akseptere at ting tar tid å endre, og til å ha tålmodighet i den prosessen. Anonymkode: 53a0e...ed4 Som regel så,klarer jeg å skyve fra meg de negative tankene. Jeg har hele livet vært en evig optimist, men plutselig sa det stopp. Jeg er vant til å,kjempe for det jeg vil oppnå , men nå har alt stagnert og uansett hvordan jeg snur og vender på ting, så kommer jeg ikke lenger. Hadde det bare vært meg selv å ta hensyn til, så hadde det gått så mye bedre, for da hadde jeg lagt alt på is til det kom bedre tider ifh til det jeg strever med, men når man plutselig har barn oppi det hele, som forventer og håper på at "supermamma" skal ordne alt til det beste for oss alle, vel det er det som knekker meg litt her. Mulig dette er en forbigående frustrasjon og utmattelse , hvis ikke, så innser jeg at det skal bli et slit det neste året også og bare tanken gjør meg over middels frustrert. Anonymkode: 02308...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå