Gå til innhold

Ta en sobril før date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en utrolig bra mann på nett(vi har møttes før dette men under helt andre omstendigheter i forbindelse med jobb) nå viser han interesse for meg og vil veldig gjerne treffe meg og spise middag sammen. Mannen er så fantastisk kjekk at jeg er redd jeg kommer til å sitte som en fnisende usikker jentunge🙊 Jeg er så mega betatt! Kunne jeg spurt legen om å få en sobril eller to i forkant? Har ikke erfaring med slike tabletter men er kun snakk om å ta max en, eller kun en halv. For å bli litt mer rolig og avslappet til det hele? Vil ikke han skal tenke jeg er rar eller altfor ivrig...

Anonymkode: 79105...77a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei altså det synes jeg ikke du skal. Jobb heller med deg selv litt i forkant. Lykke til

Skrevet

Haha! Nei, du kan ikke dope vekk personligheten din. 

Du er voksen og bør kunne oppføre deg som et normalt menneske uten å dopes ned. Om det ikke går får du heller la stakkaren slippe unna. 

Alt man skal lese 🙈

Anonymkode: 5b76e...0ce

Skrevet

👀😮😂😂

Anonymkode: 7de7a...dbb

Skrevet

Ta deg heller et glass sjampis! Da senker du guarden din og slapper av. 

Anonymkode: 6716b...931

Skrevet

Hva skjer med folk... Dette er sikkert tull, men noen mener jo slike ting.

Nervøs, usikker, «sosialangst»...Livet, heter det. Og er helt normalt. Stå i det, og voks, i stedenfor å ta piller eller sykeliggjør normalitet.

Anonymkode: 5efbd...0e6

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har møtt en utrolig bra mann på nett(vi har møttes før dette men under helt andre omstendigheter i forbindelse med jobb) nå viser han interesse for meg og vil veldig gjerne treffe meg og spise middag sammen. Mannen er så fantastisk kjekk at jeg er redd jeg kommer til å sitte som en fnisende usikker jentunge🙊 Jeg er så mega betatt! Kunne jeg spurt legen om å få en sobril eller to i forkant? Har ikke erfaring med slike tabletter men er kun snakk om å ta max en, eller kun en halv. For å bli litt mer rolig og avslappet til det hele? Vil ikke han skal tenke jeg er rar eller altfor ivrig...

Anonymkode: 79105...77a

Så du vil heller risikere å fremstå som "stein"/dopet enn fnisende? Jeg tror jeg hadde foretrekket det siste!

Anonymkode: 77792...cb6

Skrevet

Haha, uff nei, du vil da ikke være den dama som doper deg vekk fra ting som får frem sommerfuglene i magen...

Anonymkode: 8ea01...3d1

Skrevet

Du høres ut som venninnen min, som går med en boks valium i veska i tilfelle hun møter på,utfordringer i hverdagen, som hun tror hun ikke takler. Jobber i helsevesenet, så får vel tak i det der, nekter å tro at leget skriver ut sånne medisiner i hytt og pine. 

Jeg skulle ha en operasjon en gang som jeg grudde meg svært til da den skulle taes i lokalbedøvelse , fikk 1 valium, ikke et helt glass slik som venninna mi drasser rundt på..

Anonymkode: 7a02b...9e6

Skrevet

(P)sykt dårlig idè.

Anonymkode: 91161...01e

Skrevet

Den legen som skriver ut Sobril for å gå på date finnes ikke.... 

Anonymkode: 17af9...b87

Skrevet

Næææ ... Spar sobrilen, og kos deg heller med den en kveld du er hjemme alene ☺️

Er du litt nervøs før daten kan du heller foreslå at dere tar et par drinker før middag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...