Gå til innhold

Genetisk usannsynlighet i mitt barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle foreldre der ute :) Jeg har nettopp født min første unge som 24 åring. Det som er merkelig er at ungen er ginger, og det er ikke noen tegn på ginger gener i hverken min familie eller i hans far sin familie. Jeg har ikke hatt samleie med andre menn etter at jeg fant den rette mannen så vet at genene kommer fra meg og hans far. Hvorfor har ungen min blitt ginger??!?!?

Anonymkode: b1171...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vedder på at den var en eller annen rødtopp som gjorde deg så klam i hakket at du ikke klarte å motstå den harde stanga hans med masse oransj ull rundt.

Anonymkode: 1776d...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange blonde i familien? Min erfaring er at mange som er blonde kan bære genet for rødt hår. Det er også ganske vanlig at babyer mister alt håret de er født med og så vokser det tilbake med en helt annen farge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Pobie skrev:

Er det mange blonde i familien? Min erfaring er at mange som er blonde kan bære genet for rødt hår. Det er også ganske vanlig at babyer mister alt håret de er født med og så vokser det tilbake med en helt annen farge. 

Men hva med alle fregnene? De forsvinner vel ikke?

Anonymkode: b1171...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan være på genet i 8 generasjoner tilbake uten at det viser seg for så å komme frem. Finnes hvite som har fått svarte barn fordi en oldefar 8 generasjoner tilbake var svart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 24.6.2018 den 1.13, Anonym bruker skrev:

Vedder på at den var en eller annen rødtopp som gjorde deg så klam i hakket at du ikke klarte å motstå den harde stanga hans med masse oransj ull rundt.

Anonymkode: 1776d...e16

Guri, så morsomt og kontroversielt svar...

Anonymkode: 119b0...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...