Gå til innhold

Hun vil jo "aldri" møtes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en nydelig jente på tinder for et halvt år siden. Vi har snakket mye nå og blitt godt kjent. Hun er virkelig slående nydelig, samtidig så morsom og gjennomført snill. Hadde noe på gang med flere men slo det ganske raskt bort ettersom jeg falt så hardt for henne..ja, jeg falt hardt til tross for at vi ikke har møttes. Første gang vi avtalt møte var jeg nødt til å avlyse(akutt familiesituasjon) etter det har jeg foreslått minst fire møter, og gjort meg helt tilgjengelig. Sier jeg mer enn gjerne drar til hennes by(vi bor to timer unna hverandre) og bor naturligvis på hotell. Hun svarer så vagt, og plutselig har det "falt ut i sanden". Jeg liker ikke å mase. Nå har jeg derimot fått litt nok og sendt en melding om at jeg trenger å møtes innen sommerferien min, hvis ikke tror jeg ikke at jeg klarer denne venteromsituasjonen lenger. Hun har svart meg ja, at hun er ledig de datoene og mer enn gjerne vil møtes. Hadde du klart å senke skuldrene og glede deg med den historikken som finnes her? Merker at jeg er på god vei til å forelske  meg langt mer enn det som er bra for meg.

Anonymkode: 16a09...a59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du mann eller dame? Spør bare fordi dersom dere er damer er det ikke sikkert hun er "ute av skapet". 

Personlig ville jeg passet på hjertet mitt. En ting er å "satse", men når det er avlysning etter avlysning blir man jo lei! Kanskje hun egentlig ikke vil møte deg, men er for redd for å avvise deg? Håper du bare skal ta hintet? Jeg hadde ikke gledet meg. Hadde bare regnet med at noe "akutt" skjedde slik at hun nok en gang ikle får møtt deg.

Anonymkode: 0209f...660

Skrevet

Enten er hun ikke interessert, eller så har hun gitt deg bilder som egentlig ikke er av henne. Hun er kanskje ikke spesielt attraktiv og gruer seg til at du skal få vite.

Anonymkode: a42a4...808

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enten er hun ikke interessert, eller så har hun gitt deg bilder som egentlig ikke er av henne. Hun er kanskje ikke spesielt attraktiv og gruer seg til at du skal få vite.

Anonymkode: a42a4...808

Bildene er av henne, det vet jeg med 100% sikkerhet.

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du mann eller dame? Spør bare fordi dersom dere er damer er det ikke sikkert hun er "ute av skapet". 

Personlig ville jeg passet på hjertet mitt. En ting er å "satse", men når det er avlysning etter avlysning blir man jo lei! Kanskje hun egentlig ikke vil møte deg, men er for redd for å avvise deg? Håper du bare skal ta hintet? Jeg hadde ikke gledet meg. Hadde bare regnet med at noe "akutt" skjedde slik at hun nok en gang ikle får møtt deg.

Takk for svaret. Hun har aldri unnskyld det med noe akutt, det er mer det at jeg foreslår litt "løst"(min feil kanskje at jeg ikke har vært mer direkte før) også svarer hun litt diffust(ja, hadde vært koselig, osv....) så ender det med at dagen nærmer seg og jeg ikke tør "mase" og håper hun tar initiativ. Men kanskje hun er av den konservative skolen og håper i det lengste at en mann skal initiere. Jeg har ikke spurt henne om dette. Disse følelsene altså 😅 det er skummelt for det er ikke ofte jeg har vært så forelsket!

Skrevet

Sett konkret dato og klokkeslett. Ikke vent på hennes initiativ. 

Anonymkode: 3db0c...758

Skrevet

Vil ihvertfall anbefale deg å møtes snart. Hadde det på samme måte med en fyr for mange år siden. Vi snakket sammen timesvis hver dag i over 1 måned før vi møttes. Var såå betatt og trodde virkelig jeg har funnet den riktige. Vi møttes og det ble annerledes enn jeg hadde håpet...Angret at jeg lot det gå så lang tid. 

Anonymkode: 9c7b5...780

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bildene er av henne, det vet jeg med 100% sikkerhet.

Takk for svaret. Hun har aldri unnskyld det med noe akutt, det er mer det at jeg foreslår litt "løst"(min feil kanskje at jeg ikke har vært mer direkte før) også svarer hun litt diffust(ja, hadde vært koselig, osv....) så ender det med at dagen nærmer seg og jeg ikke tør "mase" og håper hun tar initiativ. Men kanskje hun er av den konservative skolen og håper i det lengste at en mann skal initiere. Jeg har ikke spurt henne om dette. Disse følelsene altså 😅 det er skummelt for det er ikke ofte jeg har vært så forelsket!

Ah, jeg kan være litt sånn at om andre foreslår å "møtes", men det ikke kommer noe mer konkret så tar jeg sjelden i itiativ til noe mer håndfast selv. Tolker det som at han sikkert bare var høflig. Kanskje hun er sånn? 

Skrevet

Det er for meg en veldig amerikansk skikk å kaste ut «vi burde møtes en dag», «du skulle vært med på båttur med meg snart» eller «vi burde snart treffes». Da kutter jeg kontakt fort om det ikke blir noe mer konkret enn som så.

Skrevet

Her tror jeg denne jenta har ventet på noe mer håndfast fra deg. Om du først har slengt ut at dere burde møtes, og hun er enig, synes jeg det ligger litt på deg at du følger opp med en mer håndfast avtale. Hadde det vært meg, hadde jeg tenkt at du kanskje ikke var så interessert som først antatt når det da ikke kom videre spørsmål om møte etter at jeg hadde vist min interesse etter første vage spørsmål.

Anonymkode: 962c3...487

Skrevet

Høres ut som om du har truffet på en bot. Eller lurerier.. 

Anonymkode: fd9a4...36c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...