Gå til innhold

Hvilket land kan jeg besøke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kun 4 dager (kun 4 dager fordi vi har barn... som ikke skal være med). 

Snakket om Frankrike, men mannen er redd for terror. England er utelukket. 

Anonymkode: 6667e...76b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpes. Vanskelig med risikovurdering altså.. sjansen for at dere blir drept av terror i England eller Frankrike er mikroskopisk. Håper dere holder dere unna Oslo, med den tankegangen. Det kan jo skje noe der.

Forøvrig om dere er veldig engstelige for terror er det jo relativt trygt å dra til ikke-hovedsteder, da de fleste terrorangrep skjer i hovedsteder. 

Ville uansett ikke latt terroredsel styre for mye. Man får et helt skeivt bilde av ting i media. Det er større sjanse for at du eller mannen din finner ut at en av dere har en hjernesvulst i løpet av neste uke enn for at dere blir drept i et terrorangrep fordi dere reiser til Frankrike eller England

Anonymkode: 63e10...0b9

Skrevet

Spania? Elsker både Madrid og Barcelona (ville unngått Madrid midt på sommeren da det er veldig varmt der). Berlin, København, Frankfurt, Istanbul, Amsterdam er andre byen jeg liker å reise til. Gdansk hører jeg mye fint om. 

Skrevet
2 minutter siden, Anarkali skrev:

Spania? Elsker både Madrid og Barcelona (ville unngått Madrid midt på sommeren da det er veldig varmt der). Berlin, København, Frankfurt, Istanbul, Amsterdam er andre byen jeg liker å reise til. Gdansk hører jeg mye fint om. 

Liker ikke Berlin, vært der. Men takk for gode forslag! Spania kunne vært aktuelt 

Anonymkode: 6667e...76b

Skrevet

Hvorfor ikke London? Fantastisk by.

Berlin er flott. Praha også

Anonymkode: e7278...a29

Skrevet

Spania

italia

ungarn

island

sveits

nederland

Anonymkode: 8f4a3...d65

Skrevet

Reykjavik - fantastisk sted 

Ålesund

St.Petersburg

Krakow

Anonymkode: 48cf9...31e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Reykjavik - fantastisk sted 

Ålesund

St.Petersburg

Krakow

Landet Ålesund må jeg få vite mer om ;)

Skrevet

Edinburgh! Ikke England, men helt fantastisk! Eventuelt Dublin! 

Praha er også en av mine favoritter 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Landet Ålesund må jeg få vite mer om ;)

Det er i Norge, et flott land som vi nordmenn burde se mere av. Anbefales. 

Skrevet

Finland

Baltikum 

Island 

Anonymkode: 5fbc0...216

Skrevet

Jeg var nylig i Vilnius, og storkoste meg. Vi bodde i gamlebyen, og der er det utrolig vakkert. 

Anonymkode: 96670...390

Skrevet

Dra til Amsterdam. Nydelig.

Anonymkode: e97b3...ed3

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er i Norge, et flott land som vi nordmenn burde se mere av. Anbefales. 

Helt enig i det. Men nå spurte hun jo om et annet land å reise til da :)

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig i det. Men nå spurte hun jo om et annet land å reise til da :)

Nei, hun gjorde strengt tatt ikke det.

Anonymkode: c1ccd...018

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hun gjorde strengt tatt ikke det.

Når noen spør om et land å reise til vil vel 99 av 100 tolke det som et spørsmål om et ANNET land å reise til. Unntatt kranglefantene. De samme som svarer når de blir spurt «har du klippet deg» «nei!! Jeg har ikke klippet meg selv nei! Frisøren har gjort det»

«Hvilket land kan jeg besøke?» tolker jeg som et annet land enn det man befinner seg i. Ellers spør man vel «hvor i Norge kan jeg reise?» 

Men for all del.... 

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når noen spør om et land å reise til vil vel 99 av 100 tolke det som et spørsmål om et ANNET land å reise til. Unntatt kranglefantene. De samme som svarer når de blir spurt «har du klippet deg» «nei!! Jeg har ikke klippet meg selv nei! Frisøren har gjort det»

«Hvilket land kan jeg besøke?» tolker jeg som et annet land enn det man befinner seg i. Ellers spør man vel «hvor i Norge kan jeg reise?» 

Men for all del.... 

Hvis man spør "hvor i Norge kan jeg reise?" Har man avgrenset det til Norge. Spør man om et land er jo egentlig London et like tåpelig svar som Ålesund. Uansett gjør det vell ingenting om hi får noen tips som ikke passer helt. Hun trenger ikke følge alle tipsene.

Skrevet

Jeg vet ikke hvem som kverulerer her... Jeg svarte Ålesund fordi jeg syns det er en fin by. Men okei, glem det, jeg trekker det tilbake. 

Fornøyd?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke hvem som kverulerer her... Jeg svarte Ålesund fordi jeg syns det er en fin by. Men okei, glem det, jeg trekker det tilbake. 

Fornøyd?

Hvis jeg spør deg om hvilken bukse jeg bør kjøpe, ville du foreslått er fint skjørt da?

enig i at Ålesund er en fin by.

Skrevet

jeg skal til roma med ei venninne :) kanskje det er noe :)

Anonymkode: a2f14...e9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...