Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Noen her som har vært utro?hva var "grunnen"isåfall og angret du? Anonymkode: c2577...d08
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Ja, jeg møtte flere menn når jeg var veldig ulykkelig i mitt samboerskap. Lå ikke med noen før jeg møtte han jeg nå er gift med på 15ende året. Det ble slutt mellom meg og samboeren min etter jeg traff min nåværende mann. Jeg angrer absolutt ikke. Jeg trengte det for å komme meg ut av et forhold jeg var mentalt stengt inni men som gjorde meg veldig miserabel og syk av ulykkelighet. Jeg skulle ønske jeg var sterk nok til å slå opp med han først, men det var jeg ikke. Er evig takknemlig for at jeg kom meg ut, selv om det var drit når det sto på. Anonymkode: 6158a...08b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Takk for svar☺️så du hadde ikke sex med noen av de før du møtte din nåværende mann?det står det respekt av. Jeg har det ikke bra med samboer og har aldri vært så nær å være utro som jeg er nå.Har en tidligere flamme som er flyttet tilbake og kjemien er bare akkurat slik den skal være.Vet ikke hva jeg skal gjøre, ser ikke noe fremtid med samboer. Anonymkode: c2577...d08
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Ja. Var ulykkelig i forholdet og hadde vært det lenge. Vi snakket aldri sammen, gjorde aldri noe sammen, kranglet. Jeg hadde prøvd å gå flere ganger, men han klarte alltid å overtale meg til å bli. Så møtte jeg denne mannen som jeg kunne snakke om alt med, som fikk meg til å le, behandlet meg med respekt og viste interesse for meg. Jeg angret veldig, men samtidig så gjorde dette at jeg klarte å komme meg ut av forholdet jeg var i. Jeg valgte å avslutte med begge fordi jeg ikke ønsket å gå rett inn i ett nytt forhold. Anonymkode: 1774b...863
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar☺️så du hadde ikke sex med noen av de før du møtte din nåværende mann?det står det respekt av. Jeg har det ikke bra med samboer og har aldri vært så nær å være utro som jeg er nå.Har en tidligere flamme som er flyttet tilbake og kjemien er bare akkurat slik den skal være.Vet ikke hva jeg skal gjøre, ser ikke noe fremtid med samboer. Anonymkode: c2577...d08 Om du ikke ser noen fremtid med din samboer, er det vel er klart svar på hva du bør gjøre. 🙂 lykke til! Anonymkode: 6158a...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå