Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Det er så forbanna trist og jævlig. Vært sammen i mange år, har flere barn sammen. Jeg flytter snart. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal greie å få det bra igjen.... Anonymkode: a9323...2ca
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Tok over to år å ikke føle meg som et istykkerrevet kjøttstykke. Men her var det han som stakk uten forvarsel og vi hadde to små og han ga meg all skyld slik at jeg gikk å ransaket meg slev og ville reparere i lang tid. Anonymkode: 29781...a17
Optatium Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Jeg tror det avhenger veldig av årsaken til bruddet. Her var det jeg som valgte å avslutte, likevel ble jeg svært overrasket over hans valg etterpå. Noen dager føler jeg meg både bedratt, bitter og lurt, andre dager føler jeg meg fri og lettet. Når jeg går i en negativ spiral må jeg aktivt velge å gå ut av den igjen. Jeg forsøker hele tiden å velge det positive og de fine sidene, jeg velger bort det negative. Merk at jeg sier forsøker. Får det absolutt ikke til hver dag☺️
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Du tar det dag for dag og time for time. Sett deg noen mål, kortsiktige og langsiktige og juble når du når dem. Bruk tid med folk som gir deg noe. Livet ditt kan være akkurat det du ønsker fremover nå. Lykke til ❤️ Anonymkode: 9c826...0d5
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 Det tar tid, men det blir bedre og du kommer deg over det ❤️❤️❤️ Anonymkode: 40d9f...662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå