Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Vedr. arbeidsavklaring. Hadde møte igår , med arbeidsgiver og jobbkonsulent ang. tiden der. Møtet skulle kun handle om det. Og videre plan. Jobbkonsulenten er glad i å prate, og bablet i vei og alle mulige temaer om min sak som ikke er relevant og som ikke arb.giver har med å gjøre. Jeg er ikke ansatt der, kun på arbeidsutprøving. Konsulenten brøt taushetsplikten på flere punkter. Hva skal jeg gjøre nå? Jeg har snakket med jobbkonsulenten i tlf. etter møtet, og hun har sagt unnskyld, etter mye om og men. Hun sa hun var ny og startet i mai......Hun er veldig utydelig og gjør meg forvirret med hva hun egentlig vil med meg, sier forskjellige ting hver gang. Så skal jeg ditt og så skal jeg ikke datt. Jeg skjønner ingenting. Nå er jeg bare bekymret, og har mistet tilliten til henne av flere grunner. Skal jeg klage dette inn? Si ifra til Nav? Jeg vet ikke! Anonymkode: 9a1bb...aa8
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Du klager skriftlig i brevs form på brudd på taushetsplikten. Det er svært alvorlig og det høres ut som denne nyansatte trenger veiledning på området. Hvis jobbkonsulent er ansatt hos nav så sender du klagen til Nav. Anonymkode: df408...e22
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vedr. arbeidsavklaring. Hadde møte igår , med arbeidsgiver og jobbkonsulent ang. tiden der. Møtet skulle kun handle om det. Og videre plan. Jobbkonsulenten er glad i å prate, og bablet i vei og alle mulige temaer om min sak som ikke er relevant og som ikke arb.giver har med å gjøre. Jeg er ikke ansatt der, kun på arbeidsutprøving. Konsulenten brøt taushetsplikten på flere punkter. Hva skal jeg gjøre nå? Jeg har snakket med jobbkonsulenten i tlf. etter møtet, og hun har sagt unnskyld, etter mye om og men. Hun sa hun var ny og startet i mai......Hun er veldig utydelig og gjør meg forvirret med hva hun egentlig vil med meg, sier forskjellige ting hver gang. Så skal jeg ditt og så skal jeg ikke datt. Jeg skjønner ingenting. Nå er jeg bare bekymret, og har mistet tilliten til henne av flere grunner. Skal jeg klage dette inn? Si ifra til Nav? Jeg vet ikke! Anonymkode: 9a1bb...aa8 Klag det inn. Tenker at det er viktig at de som skal hjelpe deg i jobb ikke ender med å ødelegge dine sjanser for å få jobb ved måten de går frem på. Anonymkode: f721d...b32
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Hva var det hun sa da? Ting kan være relevant uten at du tenker på dem som det. Anonymkode: 2967e...ccf
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 Hva sa hun som var så farlig da? Du høres veldig nærtagende ut Anonymkode: 8a63d...ba1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 Brudd på taushetsplikten er faktisk lovbrudd. Jeg ville anmeldt til politi. Hilsen eks-Navansatt Anonymkode: c408f...53d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva sa hun som var så farlig da? Du høres veldig nærtagende ut Anonymkode: 8a63d...ba1 Spiller ingen rolle hva hun sa, hvis det går under tauhetsplikten Anonymkode: a8ddd...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå