Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Hva tenker dere om kåper(og andre plagg) av mink- og reveskinn? Kunne du kjøpt dette? Gått med dette? Ønsker ikke en krangletråd, bare nysgjerrig på deres tanker. Anonymkode: 903d1...ff7
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Å tro at disse menneskene tenker i det hele tatt er generøst av deg... Anonymkode: 437b5...4fe
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Nei, jeg kunne ikke det. Rett og slett fordi forholdene rundt produksjonen av disse jakkene er så godt dokumentert at jeg må ta avstand fra det. Pels kjøper jeg aldri, ikke heller ukjente merker med pelskant. Hverken sko, jakker eller luer. Ellers så forsøker jeg å leve miljøvennlig og handler fair trade og ting som ikke er testet på dyr. Mange ler av meg fordi jeg gjør noe og ikke alt. Enkelte mener at siden jeg tar disse valgene så burde jeg være vegetarianer og dyrke mine egne grønnsaker. Man kan ikke gjøre alt men man får bidra der man klarer. Dyremishandling kan jeg ikke forholde meg til. Anonymkode: 9812b...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå