GĂ„ til innhold

Usikkerheten😔


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:)

HĂ„per noen kan gi meg litt hĂ„pđŸ˜¶

Fikk positiv test 6/6

Hcg 25 -7/6

Hcg 35 - 14/6

BlĂždde som en vanlig mens fra 15-18

Hcg 122 - 18/6

Va pĂ„ invendig ul 20/6. Han sĂ„ ingenting men hcg var 235 den dagenđŸ€”

Han vill ha meg tilbake 26/6 til ny ul og hcg...

Men blir tullete at Ă„ ikke vite😔 

Unnskyld for langt innlegg❀

Anonymkode: d9aad...5fe

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Hei! Beklager, men dette ser ikke bra ut. HCG er veldig lav hos deg, og nÄr han ikke sÄ noe pÄ UL bÞr du vÊre forberedt pÄ at dette gÄr galt.

 NÄr det fÞrst skal gÄ galt er det best Ä finne det ut sÄ tidlig som mulig. Sjansen er veldig stor for at du fÄr et normalt svangerskap neste gang! 

Anonymkode: 0bde9...955

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 23.6.2018 den 8.44, Anonym bruker skrev:

Hei:)

HĂ„per noen kan gi meg litt hĂ„pđŸ˜¶

Fikk positiv test 6/6

Hcg 25 -7/6

Hcg 35 - 14/6

BlĂždde som en vanlig mens fra 15-18

Hcg 122 - 18/6

Va pĂ„ invendig ul 20/6. Han sĂ„ ingenting men hcg var 235 den dagenđŸ€”

Han vill ha meg tilbake 26/6 til ny ul og hcg...

Men blir tullete at Ă„ ikke vite😔 

Unnskyld for langt innlegg❀

Anonymkode: d9aad...5fe

HCG stiger jo sĂ„ det er jo fortsatt hĂ„p❀ HĂ„per du fĂ„r gode nyheter i morgen 🩋🌾

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

UndersÞkte han om det kunne vÊre svangerskap utenfor livmoren ettersom han ikke sÄ noe foster?

Anonymkode: 10bf7...46f

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

FĂžler desverre det er likt det eg nett har gĂ„tt igjenom 😟 Lav,men stigende hcg. SĂ„ Startet blĂždningene litt etter eg sku ha mens. 

Tom livmor rundt Uke 9,fekk beskjed at det var komplett spontan abort. 

 

Ingen Smerter og fortsatt blÞdninger. 

Og i det som vist seg Ä vÊre gravid Uke 12 sprekke plutseleg eggleder og akutt oprasjon med 2,5 liter blÞdning. Og det var exu. 

 

HÄper det ikkje er det i ditt tilfelle men pass godt pÄ.

Eg kjente ingen verdens ting fÞr Uke 12 og dÄ plutseleg kjente det ut som magen eksploderte 

 

Anonymkode: 7e44e...3d8

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

FĂžler desverre det er likt det eg nett har gĂ„tt igjenom 😟 Lav,men stigende hcg. SĂ„ Startet blĂždningene litt etter eg sku ha mens. 

Tom livmor rundt Uke 9,fekk beskjed at det var komplett spontan abort. 

 

Ingen Smerter og fortsatt blÞdninger. 

Og i det som vist seg Ä vÊre gravid Uke 12 sprekke plutseleg eggleder og akutt oprasjon med 2,5 liter blÞdning. Og det var exu. 

 

HÄper det ikkje er det i ditt tilfelle men pass godt pÄ.

Eg kjente ingen verdens ting fÞr Uke 12 og dÄ plutseleg kjente det ut som magen eksploderte 

 

Anonymkode: 7e44e...3d8

Dette har jeg hÞrt om flere, og det er jo livstruende! Merkelig st egglederne ikke sjekkes nÄr livmor er tom?! 

Anonymkode: 10bf7...46f

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Ble nok rett pÄ opprasjonsbordet i gÄr :)

Heldigvis klarte di redde eggelederen siden den andre ble fjernet for 4 Ă„r siden ❀

FĂ„r man hĂ„pe alle gode ting er 3❀

Anonymkode: d9aad...5fe

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ trist Ă„ hĂžre!! Men bra det ble oppdaget i tide og sĂ„ bra at de fikk reddet egglederen. 😊😊

hÄper du fÄr tidlig og god oppfÞlging neste svangerskap!

stor klem til deg 😊

Anonymkode: 0bde9...955

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk đŸ€—

Ja hun sa jeg mĂ„tte ta kontakt med en gang jeg ble gravid igjen sĂ„ blir d ultra uke 6 da 😊

Anonymkode: d9aad...5fe

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Lykke til!! Jeg fikk ei nydelig jente etter to MA og er nÄ i uke 11.

Det kommer mest sannsynlig til Ă„ gĂ„ veldig bra i neste svangerskap 😃😃

lykke til!! 😊😊

Anonymkode: 0bde9...955

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lykke til!! Jeg fikk ei nydelig jente etter to MA og er nÄ i uke 11.

Det kommer mest sannsynlig til Ă„ gĂ„ veldig bra i neste svangerskap 😃😃

lykke til!! 😊😊

Anonymkode: 0bde9...955

Unnskyld at jeg «kupper» trĂ„den litt her😅 Men jeg har ogsĂ„ hatt to MA pĂ„ rappen. NĂ„ er jeg gravid igjen i uke 4, hadde du dine MA rett etter hverandre? Fant de ut grunnen?💜

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei, det ble aldri undersĂžkt. Siste gangen visste jeg tidlig at det kom til Ă„ galt, da jeg fikk mĂ„lt HCG og det var dĂ„rlig vekst pĂ„ ul. FĂžrste gangen tok jeg ikke ul fĂžr i uke 12, da var det dĂždt og hadde vĂŠrt det i mange uker 😰😰 aner ikke grunnen nei, ofte er det noe galt med fosteret. 

Jeg fikk et friskt barn etterpĂ„ 😍

HĂ„per det gĂ„r bra denne gangen. Hvordan var dine MA? Sjansen er stĂžrst for at det gĂ„r bra denne gangen!! 😍😘

Ønsker deg masse lykke til! 

Fortell gjerne hvordan det gĂ„r, nĂ„r du har vĂŠrt pĂ„ ul osv 😘

Anonymkode: 0bde9...955

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 3 uker senere...
PĂ„ 28.6.2018 den 18.55, Anonym bruker skrev:

Nei, det ble aldri undersĂžkt. Siste gangen visste jeg tidlig at det kom til Ă„ galt, da jeg fikk mĂ„lt HCG og det var dĂ„rlig vekst pĂ„ ul. FĂžrste gangen tok jeg ikke ul fĂžr i uke 12, da var det dĂždt og hadde vĂŠrt det i mange uker 😰😰 aner ikke grunnen nei, ofte er det noe galt med fosteret. 

Jeg fikk et friskt barn etterpĂ„ 😍

HĂ„per det gĂ„r bra denne gangen. Hvordan var dine MA? Sjansen er stĂžrst for at det gĂ„r bra denne gangen!! 😍😘

Ønsker deg masse lykke til! 

Fortell gjerne hvordan det gĂ„r, nĂ„r du har vĂŠrt pĂ„ ul osv 😘

Anonymkode: 0bde9...955

Uff det er sĂ„ grusomt😔 Min fĂžrste MA fant jeg ut av nĂ„r jeg skulle pĂ„ ultralyd i uke 18. Jordmor trodde fĂžrst at det var noe gale med mĂ„lingene og stresset voldsomt med bilder frem og tilbake. Vi tenkte at vi ville fĂ„ et barn med downs eller liknende. Jeg sa «SlĂ„r hjertet?» jordmor letet som en gal og sa deretter at hun ikke fant hjerteslag. Jeg ble sendt rett ned pĂ„ gynekologisk for innvendig ul. Fosteret dĂžde nĂ„r det var 14 uker. En haug med folk rundt meg mens jeg lĂ„ der og grĂ„t! Forferdelig opplevelse 💔 Neste svangerskap ett Ă„r senere, var jeg pĂ„ svangerskapskontroll til legen i uke 12. Han letet etter hjerteslag, men fant ingen. Sendte meg hjem og sa at det var normalt. Neste dag bestilte jeg privat ul og fikk igjen se foster uten hjerteslag. Fosteret var 12+1 nĂ„r det dĂžde 💔 Gjett om jeg gruer meg til Ultralyd nĂ„ da?🙀 Har forresten to barn fra fĂžr og :) En pĂ„ snart 9 og en pĂ„ 3 💜

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...