Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Har vært samboere i 13 år og de siste 3-4 årene har vi hatt sex max 1 gang i mnd. Jeg har mistet lysten helt på han, han tenner meg ikke i det hele tatt.De gangene vi har hatt sex har vært fordi jeg har følt at jeg har "værdt nødt" pga han. I det siste har jeg fått enda bedre kontakt med en kompis jeg har hatt i alle år og vi er begge tiltrukket av hverandre, men jeg kommer ikke til å være utro.Lysten er helt klart der! Men ikke på samboer..... Noen gode tips?Føler vi har prøvd kjærestetid, rollespill, dirty sms osv, men ingenting tenner meg med han😔 Anonymkode: c6959...6f5
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Hvis du bare har sex en gang i måneden kan du ikke vente å få lyst. Du må ta initiativ oftere. Og sørge for å skaffe deg nytelse! Anonymkode: 6bcaa...d97
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Ja skjønner hva du sier, har prøvd å tatt initiativ, men kjenner jeg har ikke lyst på han uansett....nytelse skaffer jeg meg på egen hånd ofte Anonymkode: c6959...6f5
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Du har fått andre behov, det er bare å innse. Jeg har erfaring på dette området, mannen sluttet totalt å tenne med etter 14 år sammen. Mange faktorer spilte inn, men mest det at han hadde manglende interesse for å fornye og piffe opp sexlivet vårt. Han er lite seksuelt interressert generelt, og oppfører seg som en robot i senga. Jeg mistet respekten for ham som kjæreste og elsker av den grunn (en god og snill far for våre barn, heldigvis, og det står det all respekt av). Det koker ned til at om man opplever nok nederlag og kjedsommelighet over lengre tid, bygger det seg opp en aversjon mot den personen. Greit nok om det finnes en liten gnist fortsatt, men er det gått over til en fornemmelse av ekkelt å ha sex med personen, så hjelper det lite å ‘prøve litt hardere’. Det tror jeg ikke mange forstår. En plass går grensa for å prøve. Så du må gå i deg selv og finne ut om du har overskredet den grensa, eller om det finnes et lite håp. Så må du finne ut hvordan du skal løse det. For min del lever jeg i et sexløst samboerskap for barna sin del. Jeg er veldig attraktiv og har ofte sterke lyster, men mannen jeg lever med er motbydelig for meg. Jeg er usikker på hvor lenge jeg holder ut. Lykke til! Anonymkode: c5a34...d4f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har fått andre behov, det er bare å innse. Jeg har erfaring på dette området, mannen sluttet totalt å tenne med etter 14 år sammen. Mange faktorer spilte inn, men mest det at han hadde manglende interesse for å fornye og piffe opp sexlivet vårt. Han er lite seksuelt interressert generelt, og oppfører seg som en robot i senga. Jeg mistet respekten for ham som kjæreste og elsker av den grunn (en god og snill far for våre barn, heldigvis, og det står det all respekt av). Det koker ned til at om man opplever nok nederlag og kjedsommelighet over lengre tid, bygger det seg opp en aversjon mot den personen. Greit nok om det finnes en liten gnist fortsatt, men er det gått over til en fornemmelse av ekkelt å ha sex med personen, så hjelper det lite å ‘prøve litt hardere’. Det tror jeg ikke mange forstår. En plass går grensa for å prøve. Så du må gå i deg selv og finne ut om du har overskredet den grensa, eller om det finnes et lite håp. Så må du finne ut hvordan du skal løse det. For min del lever jeg i et sexløst samboerskap for barna sin del. Jeg er veldig attraktiv og har ofte sterke lyster, men mannen jeg lever med er motbydelig for meg. Jeg er usikker på hvor lenge jeg holder ut. Lykke til! Anonymkode: c5a34...d4f Kan ikke være en god situasjon å være i 😕 Jeg håper bare dette ikke er dømt til å skje siden jeg og mannen min fortsatt har et morsomt sexliv, men vi har bare vært med hverandre i noen år...kan ikke forestille meg å så i dine sko, samleie med noen man har det gøy med er så utrolig viktig for å føle seg lykkelig og tilfredstilt. Anonymkode: aba91...7a2
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 Takk for langt og utfyllende svar☺️synd å høre at du lever slik.Jeg føler det er så viktig å føle at man har lyst på den man er sammen med og at han har lyst på deg også.Akkurat nå irriterer alt meg med han.Måten han spiser på, at han ikke orker trene, den ølvomma, måten han puster/snorker når han har drukket....the list goes on😔 og ikke for å høres høy ut på meg selv, men jeg får ofte kommentarer fra andre gutter ang utseendet mitt og føler selv jeg er attraktiv, en dame trodde meg ikke når jeg sa jeg var sammen med han,altså samboeren min...😔 Nei jeg vet ikke, finner ikke noe positivt annet enn unga og huset vi har. Alt for unga😔 Anonymkode: c6959...6f5
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja skjønner hva du sier, har prøvd å tatt initiativ, men kjenner jeg har ikke lyst på han uansett....nytelse skaffer jeg meg på egen hånd ofte Anonymkode: c6959...6f5 Ok. Finn to feil. Og ingen av dem sitter fast på mannen din. Anonymkode: 6bcaa...d97
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #8 Skrevet 23. juni 2018 Hva mener du?to feil? Anonymkode: c6959...6f5
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2018 #9 Skrevet 24. juni 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du?to feil? Anonymkode: c6959...6f5 1) du gidder ikke prøve og holder avstand i stedet 2) du dyrker i stedet din egen tilfredsstillelse aleine, og dyrker fantasier om en kollega du er tent på På hvilken måte tenker du at disse to tingene skal gi deg et godt sexliv med mannen? Ja, for det er DET du ønsker deg? Ellers ville du ikke ha startet denne tråden? Anonymkode: 6bcaa...d97
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2018 #10 Skrevet 24. juni 2018 Jo jeg prøver, flere ganger i uka.Selv om jeg ikke har veldig lyst.Men det gir meg ingenting.Så ja jeg koser meg på egen hånd også da når ikke han gir meg det jeg trenger. Anonymkode: c6959...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå