Gå til innhold

Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som bor i Bergen med barn? Hvor i byen bor dere, hva liker dere ved byen og hva misliker dere? Syns dere skolene er gode?

Anonymkode: 3fcf3...91b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i Fana. Liker alt bortsett fra været. ( er ikke oppvokst på Vestlandet)

Anonymkode: 3835d...a85

Skrevet

Ikke oppvokst her jeg heller. Elsker folkene. Og HATER været 🙉

Skrevet

Er bergenser, og elsker byen!❤Når det er sol og fint vær, er det verdens fineste by, men jeg hater!! alt regnet!😏

Jeg bor ikke i sentrum, litt sørvest, og nærmere vil jeg ikke si😉

Anonymkode: 11180...5d8

Skrevet

Jeg er også innflytter. Elsker byen,  og det er et utrolig godt sted å vokse opp.

Anonymkode: 68dc3...a75

Skrevet

bor på os. så er jo utenfor bergen, men er østlenning opprinnelig. bodd her snart i 2 år.. liker meg ikke her lengre. fin by bergen, men heldigvis flytter jeg igjen nå. os er en fin bygd. men.. nei.. her vil jeg ikke leve 

Anonymkode: 7050a...a0a

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

bor på os. så er jo utenfor bergen, men er østlenning opprinnelig. bodd her snart i 2 år.. liker meg ikke her lengre. fin by bergen, men heldigvis flytter jeg igjen nå. os er en fin bygd. men.. nei.. her vil jeg ikke leve 

Omg DITTO! Flytta fra Bergen til Os og finner ikke roen i det hele tatt. Så mye kav og kjøring til bergen i rush og lange køer. Hvor vil du bo? Har du barn du og?

Skrevet

Vi er flyttet til Os å sønnen min trives hvertfall godt. Han går på en veldig god skole med helt fantastiske flinke,tolmodige og omsorgsfulle lærere. Han går i 1.klasse da. Han har mange venner på skolen å liker seg godt der. Eneste er at foreldrene ikke virker så giret på at barna er hverandre på fritiden,å det syns sønnen min er dumt. 

Anonymkode: 7c8fc...55b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Omg DITTO! Flytta fra Bergen til Os og finner ikke roen i det hele tatt. Så mye kav og kjøring til bergen i rush og lange køer. Hvor vil du bo? Har du barn du og?

har et stort barn ja. barnet trives veldig godt og fikk fort venner og har det ganske godt her. heldigvis. men jeg flytter hjem til Telemark om en uke. det blir så utrolig godt!!! gleder meg helt sykt. hjem til familie og gamle venner igjen :)

måtte ta avstand fra alle vennene jeg hadde her pga endringer i sannheten. og det har vært så utrolig tungt og se hvordan visse folk mangler empati og samvittighet her på os. dette er virkelig ikke syedet for meg. 

i tilleg klima og natur. orker ikke kave for å bo. i tilleg må man jobbe seg ihjel her for å bo. kan nok aldri kjøpe noe pga så høye boligproser og leiepriser. alt for dyrt alene. 

ingen fremtid i det å bo seg ihjel uten familie, venner eller trivsel for min del. 

Skrevet

Bor i Nordhordaland, litt utenfor Bergen. Trives veldig, barnehagen er super, miljøet er kjempebra. Ikke noe bygdesladder eller ''hat'' mot innflyttere :-) 

Anonymkode: 5f383...962

Skrevet

Bor nord i Bergen og trives svært godt. Eneste negative er været, til og med jeg som er innfødt bergenser kan bli værsjuk, og alle bompengeringene som nå spretter opp. *oppgitt*. Ellers er det gode skoler hvor jeg har inntrykk av at det er svært lite mobbing. Jeg jobber selv ved en VGS skole og det er supert miljø der. Og så er det ikke mange minuttene man skal bort fra sentrum for å nesten ha det litt landlig, men likevel sentralt.

Anonymkode: fdb66...d17

Skrevet
På 23. juni 2018 den 13.12, Anonym bruker skrev:

Er bergenser, og elsker byen!❤Når det er sol og fint vær, er det verdens fineste by, men jeg hater!! alt regnet!😏

Jeg bor ikke i sentrum, litt sørvest, og nærmere vil jeg ikke si😉

Anonymkode: 11180...5d8

Det var jammen godt! For hvis du for eksempel hadde sagt bydelen du bor i så hadde vi visst akkurat hvem du er og møtt opp på trappen! 🙈🙈🙈

Anonymkode: 244d5...a88

Skrevet

Bor på en av øyene utenfor Bergen. Er ikke herfra men tilflytter... miljøet kunne vært bedre, men er man så dum å flytter langt  ut på landet fordi man synest at alt virker så idyllisk og fint..., så graver man sin egen grav. Å bli inkludert i et tettpakket bygdemiljø hvor bygdetrollet er en viktig faktor.... er bare å gi opp. Flytter snart vi også og vi er ikke de første...trekker oss nærmere sentrum av Bergen. Møhlenpris skal være bra 😊

Anonymkode: ea2d2...469

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bor på en av øyene utenfor Bergen. Er ikke herfra men tilflytter... miljøet kunne vært bedre, men er man så dum å flytter langt  ut på landet fordi man synest at alt virker så idyllisk og fint..., så graver man sin egen grav. Å bli inkludert i et tettpakket bygdemiljø hvor bygdetrollet er en viktig faktor.... er bare å gi opp. Flytter snart vi også og vi er ikke de første...trekker oss nærmere sentrum av Bergen. Møhlenpris skal være bra 😊

Ja å flytte nærmere alle narkomane på Møhlenpris blir bra vettu

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja å flytte nærmere alle narkomane på Møhlenpris blir bra vettu

Vel har en del venner der og de har nå skrytt fælt av hvor fantastisk det er blitt der etter at nygårdsparken ble rensket for narkomane.. så vi satser på at det blir bra 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...