Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 Noen båteiere her? Hva synes dere om nabobarn som kjører vannscooter i full fart i 5 knops sone? Sitter nesten bare og venter på ulykke 😫 Anonymkode: bdb6a...792
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #2 Skrevet 22. juni 2018 Jeg ville varslet foreldrene og barna én eneste gang om at de må følge loven. Og fortsetter de å kjøre slik ville jeg meldt det til politiet en gang de holder på. I fjor drepte en på vannscooter i høy fart to personer og skadet fem andre. Om foreldre og barna ikke følger loven - da melder du fra til politiet, for ungene kan skade andre og dem selv. Har ikke foreldrene vett til å sørge for barnas sikkerhet så må andre ta ansvar. Anonymkode: ada2a...71a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 hva med og slutte og blande seg og bry seg om alt? Anonymkode: 4eefd...858
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: hva med og slutte og blande seg og bry seg om alt? Anonymkode: 4eefd...858 Du har aldri sagt mer treffende ord - til deg selv! Ta dem til deg! Lovbrudd og fare for andres liv og helse har alle noe med! Anonymkode: ada2a...71a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: hva med og slutte og blande seg og bry seg om alt? Anonymkode: 4eefd...858 Hadde du sagt det samme hvis det gjaldt en fyllekjører? Anonymkode: 10869...065
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: hva med og slutte og blande seg og bry seg om alt? Anonymkode: 4eefd...858 Jo, det var lurt. De kjører på land i full fart og treffer deg? Det du ønsker? Eller sitter du på ein gård der ingen kunne tru at det gikk an å bu men har tilgang til hjemmelagd pølse og internett!? Nå var politiet nylig her men alle kjørte fint. Heldigvis. Jeg har til og med fjernet garn som ligger midt i leia, for å unngå ulykker! Garnet ble lagt ut av en voksen mann og jeg vet ikke om han la det ut fordi han er dum, eller om han rett og slett er dum. Han har ikke merket garnet med navn, så jeg regner med at han bare tenkte på seg selv. Overrasket over hvor egoistiske folk kan være! Uff, dette ble et sutre innlegg/. Anonymkode: bdb6a...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå