Gå til innhold

Samlivsbrudd, hva og hvordan?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå orker jeg ikke mer. Nå er det rett og slett nok. Nå har gan atter en gang kjeftet på ungene og meg, for filleting. 

I dag var siste dag før ferien. Jeg og ungene har lagt oss, og eldste nærmer seg myndig... Nettet har han  slått av, kollektiv straff ovenfor ungene.

På meg kjefter han fordi jeg ikke kjefter nok (tror jeg). Da bryr jeg meg ikke...  Han var IKKE slik før. Jeg vet ikke helt hva som er skjedd...

Hva gjør jeg nå rent praktisk?

Ingen av oss har råd å sitte alene med huset. Det er "umulig" å selge her vi bor. Dårlig leiemarked også. Må nok flytte til nabokommunen for å få leieleilighet. Det betyr at de to yngste må bytte skole. Kan far nekte dette? De er over 12 år, om det har noen innvirkning...

Anonymkode: 6643b...454

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som din mann er deppa, så hadde kanskje heller hjulpet han

Anonymkode: d2639...771

Skrevet

Start med familievernkontoret. Og prøv å finn ut hvorfor han er så sint. Og har du råd med å betale på en uselgbar bolig samt utgifter til en ny? 

Anonymkode: dcb26...b73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...