Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 Jeg jobber i en bolig for utviklingshemmede. Jeg har ansvar for en bruker med store behov, og må holde møter ganske ofte. Det jeg har lagt merke til er at når min sjef er med på møtene, så føler jeg at jeg snakker bedre, er mer reflektert, mer selvsikker og virker rett og slett som en bedre møteleder enn når sjefen ikke er med på møtene. Aner ikke hvorfor det er sånn. Jeg synes jo det er bra selvfølgelig, og har sagt dette til sjefen. På sist møte så kom sjefen, jeg vet jo egentlig at hun har mye å gjøre, og har egentlig ikke behov eller tid til å gå på disse møtene, men jeg håper jo på at hun kom for å gjøre meg god. Og det fungerer hver gang. Glad for at jeg har en slik sjef, men er det noen som har en anelse hvorfor det er sånn at jeg føler meg bedre? Tenker at det kan jo være at mine kollegaer oppfører seg annerledes når sjefen er der, men jeg føler liksom ikke det heller. Har en veldig støttende sjef, og jeg kan diskutere ting med henne, og jeg kan gå til henne hvis jeg trenger å vite om jeg har støtte hos henne i forhold til kollegaer og pårørende. Anonymkode: 602a8...b67
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #2 Skrevet 22. juni 2018 Jeg vil tro hun gjør deg trygg. Kanskje du føler at du har støtte når hun er med på møtene. Tror egentlig ikke du trenger henne der på møtene lenger, prøv å ta med deg den følelsen du har når hun er der inn i møter hvor du er alene. Tør å stole like mye på deg selv som hun gjør og som du vet hun gjør. Anonymkode: 42e55...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå