Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 Jeg har nylig blitt tilbudt stillingen som daglig leder for et selskap, og forventes å ta ansvaret fra A til Å, noe jeg vet jeg skal klare. Utfordringen er at det forventes (jeg MÅ) håndtere jobben veldig raskt, og får ingen eller i beste fall minimalt med input fra eier/øverste leder. er det noen der ute som jobber i tilsvarende stilling som kan gi meg en superrask innføring i hva de føler er det aller viktigste å ta tak i!? Anonymkode: 8bda8...02b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #2 Skrevet 22. juni 2018 Beklager, men dette blir bare helt merkelig å spørre om på generell basis. Hva som er det viktigste å ra tak i er jo helt forskjellig fra arbeidsplass til arbeidsplass. Anonymkode: f82d4...111
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #3 Skrevet 22. juni 2018 Tror seriøst den bedriften burde revurdere ansettelsen sin... Anonymkode: df914...240
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #4 Skrevet 22. juni 2018 Kjære deg. Vi vet jo ingenting om det du skal ta over. Er det feks personalkonflikter der, er det store prosjekter på gang, går driften i pluss eller minus, gjør de under deg jobben sin. Du har ansvaret for alt og det er ingen fasit på «hva man tar tak i» når man starter som daglig leder. Lurer på om du faktisk er kapabel til jobben. Anonymkode: 77153...3d9
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #5 Skrevet 22. juni 2018 Hva slags selskap er det snakk om da? Er jo litt forskjell på å drive en butikk med fire ansatte og et konsern med hundrevis av ansatte... Anonymkode: bf538...c4c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #6 Skrevet 22. juni 2018 Eller ideell organisasjon vs. Kommersiell... Anonymkode: e10ca...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå