Gå til innhold

Den Bhg. Som Kanskje må legges ned, tr. Heim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har barn der ? Er det så ille som det står ? Har fått plass der, men ble litt bekymra nå 

Anonymkode: 824ab...2f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://www.barnehage.no/artikler/barnehage-i-trondheim-risikerer-a-matte-stenge-kommunen-forer-tilsyn-etter-flere-bekymringsmeldinger/440608

Høres jo ikke bra ut dette, fint at kommunen tar det alvorlig. Er vel en av de private selskapene dette som har færrest mulig pedagoger og ansatte for å drive lønnsomt? Har jobbet i barnehage i 20 år og aldri hørt om lignende. Tellerutiner er ikke kvalitet. 

Anonymkode: 6b600...53b

Skrevet

Den får masse bekymringsmeldinger fra foreldrene å vurderer likevel å ha ungen din i den barnehagen?? 😮

Hadde selvsagt takket nei til tilbud om plass i den barnehagen.Hvorfor velge en barnehage hvor så mange foreldre er misfornøyde,når det finnes mange barnehager med fornøyde foreldre??

Anonymkode: 1dc30...970

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den får masse bekymringsmeldinger fra foreldrene å vurderer likevel å ha ungen din i den barnehagen?? 😮

Hadde selvsagt takket nei til tilbud om plass i den barnehagen.Hvorfor velge en barnehage hvor så mange foreldre er misfornøyde,når det finnes mange barnehager med fornøyde foreldre??

Det er jo ikke alltid sånn at det er ledig plass i en annen barnehage

Anonymkode: c7b3f...71a

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja for det er jo bedre å gå i en barnehage der kommunen drukner av alle bekymringsmeldingene de får fra foreldrene..

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja for det er jo bedre å gå i en barnehage der kommunen drukner av alle bekymringsmeldingene de får fra foreldrene..

Folk har en jobb, og noen ganger har man ingen alternativer.

Anonymkode: d7c3f...3c7

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk har en jobb, og noen ganger har man ingen alternativer.

Anonymkode: d7c3f...3c7

Du leverer ikke barnet til hvem som helst likevel. Ville du levert barnet ditt til en dagmamma som alle advarte deg mot? Neppe! Da bør du heller ikke levere barnet til en barnehage som er så uforsvarlig at de planlegger å stenge den.

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå sa ikke jeg det i det hele tatt da. Jeg kommenterte på din kommentar om hvorfor velge en barnehage hvor så mange foreldre er misfornøyde,når det finnes mange barnehager med fornøyde foreldre. Det er jo ikke alltid sånn at man kan velge fritt, man får gjerne tildelt en. Så mitt poeng var at det er ikke sikkert at hi har valgt den barnehagen

Skrevet

Tenker kanskje denne barnehagen nå blir veldig bra da ! De griske eierne må nå ta litt av overskuddet å gjøre ting bedre ! Eller ??? De får jo ikke drive ellers. Hmm vanskelig.  Mange foreldre hadde ikke fått mwd seg hvor dårlig stelt d var, så kanskje er det sånn mange plasser 

Skrevet

husk at dagens foreldre er VELDIG dramatiske og overhysteriske, var ikke slik når mine vokste opp på 90 tallet

Anonymkode: 37b2d...601

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt barnet mitt i en sånn barnehage et annet sted i landet. Var en privat barnehage med bare 10 unger, den er nå nedlagt. Samme greien som denne barnehagen det ble linket til over her.

Hadde aldri sendt mitt barn i en barnehage med en sånn omtale -ALDRI

Med en sånn svikt i systemet som der er, så kan du risikere å få ungen hjem i kiste. 

Anonymkode: 0d650...c9e

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt barnet mitt i en sånn barnehage et annet sted i landet. Var en privat barnehage med bare 10 unger, den er nå nedlagt. Samme greien som denne barnehagen det ble linket til over her.

Hadde aldri sendt mitt barn i en barnehage med en sånn omtale -ALDRI

Med en sånn svikt i systemet som der er, så kan du risikere å få ungen hjem i kiste. 

Anonymkode: 0d650...c9e

Endelig en oppegående mamma her!

Skrevet

Hører jo mange som går der er fornøyd ! Kansskje de rett og slett ikke skjønner bedre. Men føler jo de gambler med barnas liv ! Flaks at d går bra sikkert . Blir nok å finne en annen barnehage ja. 

Skrevet

Når barnehagen er så uforsvarlig at det vurderer å stenge den,DA er det alvorlig! Kan ikke skjønne at du i det hele tatt sitter å vurderer å ha barnet ditt der! En gambler ikke med livet til barna!! 

Skrevet

Men nesten alle som går der sier den er bra ! Hvordan kan de si det da ? Skjønner de ikke problemet da eller ? Men nei skal ikke ha gutten vår der. Har funnet en familiebarnehage med plass . En jeg vet er veldig bra 

Skrevet

Som sagt har barnehagen fått mange bekymringsmeldinger fra FORELDRENE,som du kan lese i artikkelen.

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

husk at dagens foreldre er VELDIG dramatiske og overhysteriske, var ikke slik når mine vokste opp på 90 tallet

Anonymkode: 37b2d...601

Med unntak av en del foreldre på vestkanten i Oslo, har jeg ikke inntrykk av at foreldre er veldig dramatiske og overhysteriske.

På nittitallet var barnehagene HELT annerledes enn nå. Det var ikke velferdsprofitører. Det var mer ro, færre barn per voksen, ofte voksnere personale med lengre fartstid. Det var rett og slett hyggeligere for barna.

I flere av disse private kjedene, som Gnist er, ønsker eier å tjene mest mulig og bruke minst mulig penger. Det fører til at barna blir skadelidende

Anonymkode: bcc15...bb6

Skrevet

Disse barna kan jo få varige skader . Huff altså . Alt skal være så flott og fint. Nei aldri en sånn stor barnehage på oss 

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Disse barna kan jo få varige skader . Huff altså . Alt skal være så flott og fint. Nei aldri en sånn stor barnehage på oss 

Nå er det jo ikke størrelsen på barnehagen som er problemet, så å dømme alle store barnehager etter dette er jo for dumt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...