Gå til innhold

Hva skal dere i ferien?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mange uker ferie har dere?

vi har hatt en uke i juni der vi reiste bort også skal vi ha 3 uker i juli på hytten og litt hjemme 

Anonymkode: 7b3f8...7e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre uker i England. Og tre dager i Paris. Ellers teltturer, båtturer og turer i fjellet.

Anonymkode: 386a9...31a

Skrevet

Bare være hjemme i Oslo og slappe av. Det blir deilig det😄

Anonymkode: 475a9...d88

Skrevet

Føde en baby.

bortsett fra det det samme som tidligere sommere: bruke alt av feriepenger og skattepenger på å gjøre nødvendige utbedringer av hus og hage, samt nedbetale litt ekstra på lånet. Reiser ingen steder.

Anonymkode: e7154...adf

Skrevet

Vi skal være hjemme og bytte kjøkken i huset. Ellers drar vi en del på stranda, i dyreparken og badeland og noen turer på hytta. Jeg har fem uker ferie, mannen har fri hele skoleferien.

 

Anonymkode: 6767f...a50

Skrevet

En uke i Italia, 10 dager i Frankrike, en uke på hytta og resten hjemme 

Anonymkode: deb6d...720

Skrevet

Akkurat denne sommeren er jeg i permisjon. Utrolig deilig å ha en sommer hvor ferien ikke er et puslespill å få til😊 vi tar det veldig med ro da. Tre dager til Kristiansand dyrepark, en snau uke til familie på annen kant av landet og ellers småturer og dagsturer alt etter hva som passer oss. Blir så deilig! 

Anonymkode: 74cf8...ba8

Skrevet

Her har vi allerede vært en uke i sør Europa i juni , barna dro i går på 4 ukers seilferie med far , jeg og mannen skal en uke kun oss 2 til varmen i sør Europa . Vi blir en uke hjemme med besøk fra familien før vi avslutter ferien med 3 uker i Sør Europa med ungene 😊 Jeg har 5 uker ferie og mannen 4. 

Skrevet

Vi skal ha tre dager på camping i Sverige. Rester skal vi være turist i egen by, 3 uker ferie på far og meg, en uke sammen. 

Anonymkode: eb7c9...5f9

Skrevet

En uke i Stavanger og tre uker på tur i Europa. Ungene vil være hjemme med venner også, ikke bare på tur. Eldste skal trene hele sommeren når vi er hjemme og de to yngste skal også en uke hver på idrettsskole innenfor sine idretter. 

Anonymkode: a0548...599

Skrevet

Har to uker ferie og vi har ingen planer enda. Ungene skal en helg med onkelen sin til utlandet. 

Vi drar nok på hytta tenker jeg, det må ikke planlegges. Rommet vårt står der, uavhengi av hvor mange eller få som er der. ungene kan også være der selv om jeg er hjemme og jobber. Som oftes er det hvertfall besteforeldre der, men i år er det litt usikkerrt pga en skadet mormor. Vil de være der uten at noen er der så går nok det også, bare å avtale med noen naboer at de holder ett lite øye med de. Tennåringer, 20min hjemmeneifra, masse naboer og veldig rolige unger så er det ikke noe problem egentlig. 

Mulig vi skal en tur med Magic og Liseberg, men vi ser hva vi ender med og vil når den tid kommer. Slik pleier vi å gjøre i ferien, ta livet som det kommer. Ungene vil bare være på hytta, de vil ha en norsk sommer. Får vi plutselig lyst til å ta en tur hit eller dit gjør vi det, men det planlegger vi der og da utifra vær og hva vi har lyst til. 

Anonymkode: 5129a...5cd

Skrevet

Fem uker. Skal kjøre til mormor og morfar i nordnorge. Og en tur til lilleputthammer.

Anonymkode: 75a7d...baa

Skrevet

Tre uker både på meg og mannen, alle tre sammen. Én uke i syden (Tenerife), én uke i Storbritannia (London) og én uke hjemme.

Anonymkode: c71f0...81d

Skrevet

Tre uker på Kypros. En uke på hytta og en uke på camping i Sverige. 

Anonymkode: c87af...116

Skrevet

6 uker ferie på meg.. vi skal være en del hjemme, på hytta, i England og sør-Europa..

Anonymkode: 143bd...ffc

Skrevet

har 4 uker :) den første uken, skal jeg bare slappe av og vaske litt og orde huset, så skal vi på hytta i 2 uker, så til roma og ingenting den siste uken

Anonymkode: 32fb3...2df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...