Gå til innhold

Herregud, sitter her og griner....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver kort til barnehagen, forsøker å skrive noen fine ord, som en takk fra jenta min. Men griner så snørr og tårer renner! Hvordan skal det gå neste fredag når gaven og kortet skal leveres! Kommer til å knekke helt sammen. Flere som er utrolig lettrørte?

Anonymkode: 98176...175

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også sånn :) ❤️

Anonymkode: b17c0...861

Skrevet

Tårene spratt når ungene slutta i barnehagen, både hos meg og de ansatte. Stadig noen tårer her...

Anonymkode: 72fec...907

Skrevet

Kjente tårene presset på når jeg skulle gi ett kort til rektor i dag der jeg skrev hvor takknemlig jeg er for alt han har gjort for at sønnen min skal ha det best mulig. I barnehagen var det er mareritt, så rektor tok alle mine bekymringer på alvor å fant gode løsninger for å trygge barnet mitt som skulle begynne i 1.klasse.Han hørte på mine råd om hva jeg tenker ble viktig for å trygge sønnen min,å ordnet det sånn at han kom i klasse med en han hadde gått i barnehage med.Det så vi at ble viktig i det første tiden på skolen,han senket skuldrene å slappet mer av når han hadde ett kjent fjes i klassen sin.  Jeg hvertfall veldig glad for at vi har den rektoren vi har,å ville gjerne fortelle han hvor fornøyd vi er med jobben han har gjort :)

Anonymkode: 0a435...bfd

Skrevet

Jeg er også lettrørt. Datteren vår er 3 år og skal bytte barnehage siden vi skal flytte. Hennes siste dag i barnehagen hvor jeg og mannen skal hente henne kommer jeg til å være veldig emosjonell. Tenker å gi blomster og kort til barnehagen 

Anonymkode: 1eb6e...9bf

Skrevet

letterørt jeg også, ikke alltid jeg synest det er like festlig😀

Anonymkode: 1ab7a...861

Skrevet

Jeg er ikke lettrørt og gråter svært sjelden. men siste dag i bhg var så trist, ikke bare gråt jeg der, mens de ansatte gråt og klemte oss, jeg sippa jaggu hele veien hjem og🙈

Heldigvis er man som regel velkommen på besøk og det har vi vært et par ganger da :)

Anonymkode: 3f7b5...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...