Gå til innhold

Er det noen som har fjernet mortons nevrom her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Takknemlig om noen har erfaring.. jeg fjernet en fortykkelse på nerven for 1,5 uke siden. Det var en knute til ved siden av, men legen trodde han fjernet den som gav smerter. Jeg belaster foreløpig hælen, men klarer jo å sette mer og mer av fotbladet i gulvet nå. Når jeg har forsiktig hele foten i gulvet uten belastning så kjenner jeg igjen den smerten jeg hadde før.. noen som vet om dette er helt normalt til alt er grodd skikkelig eller om det mest sannsynlig betyr at feil knute er fjernet..? Altså, er det noen som har kjent igjen smerten før alt er grodd og man kan gå normalt igjen og deretter blitt helt bra?

Anonymkode: 38d2a...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, smerten jeg kjente etteroperasjon var en helt annen enn før. Men kan sikkert variere det og...

Anonymkode: 9dc7e...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar.. jeg håper i det lengste at smerten jeg kjenner nå er pga feilbelastning av foten. Når kunne du gå vanlig og smertefritt? 

Anonymkode: 38d2a...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sykemeldt i tre uker først, men var ikke i nærheten av å gå skikkelig da. Tok vel ca 3 mnd. 

Anonymkode: 9dc7e...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, såpass😨 det er nesten 1,5 uke siden inngrepet nå, trodde jeg ble bra etter ca 2 uker jeg🙈

Anonymkode: 38d2a...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oj, såpass😨 det er nesten 1,5 uke siden inngrepet nå, trodde jeg ble bra etter ca 2 uker jeg🙈

Anonymkode: 38d2a...859

Det varierer sikkert veldig. Hvis du nå greier trå greit på foten er du sikkert snart bra. Jeg var ikke i nærheten av det etter 1,5 uke. 

Anonymkode: 9dc7e...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det varierer sikkert veldig. Hvis du nå greier trå greit på foten er du sikkert snart bra. Jeg var ikke i nærheten av det etter 1,5 uke. 

Anonymkode: 9dc7e...392

Da får jeg håpe det, blir ordentlig lei meg om smerten er den samme og jeg må gjøre dette en gang til. Det er jo nesten umulig å få til å holde seg i ro når man har barn. 

Anonymkode: 38d2a...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da får jeg håpe det, blir ordentlig lei meg om smerten er den samme og jeg må gjøre dette en gang til. Det er jo nesten umulig å få til å holde seg i ro når man har barn. 

Anonymkode: 38d2a...859

Det var nok derfor det tok tid med meg. Gikk hverken sittet med beinet høyt eller slappet sv som jeg skulle etterpå. 

Anonymkode: 9dc7e...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...