Gå til innhold

venter sønn nr 3, hva er finest til brødrene ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi venter vår siste sønn i juli, brødrene Oliver og Philip venter spent.

hva er finest av disse :

Julian

Matheo

Sindre

Anders

Sander

Martin

Står mellom disse 6 :)

Anonymkode: 17fa1...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Andreas ! Lei alle de andre navnene. Men fine navn da 😊

Anonymkode: 7d944...370

Andreas heter «alle» som er født på 70- og 80-tallet så det er jeg skikkelig lei av. Kjenner såå mange i 30- og 40-årene som heter det (jeg er i 30-årene selv så min generasjon).

Anonymkode: 827ab...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er BW og hva legger du i falsk tråd? 😳 Hvem er falsk liksom! 

Anonymkode: e7769...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Atter en falsk tråd. Det begynner virkelig å bli pinlig, BW

Anonymkode: d3f63...da6

Falsk tråd? Den er uansett veldig uskyldig, så hvorfor beskylde hi for å lage falsk tråd? Mye mulig den er ekte og ærlig!

Anonymkode: 065d2...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andreas, Sindre eller Martin. De andre liker jeg ikke. Jeg liker Martin klart best.

Anonymkode: 86ee8...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Falsk tråd? Den er uansett veldig uskyldig, så hvorfor beskylde hi for å lage falsk tråd? Mye mulig den er ekte og ærlig!

Anonymkode: 065d2...3fe

Fordi hun har laget de samme trådene i årevis. Alltid samme skrivemåte, og stil. Kommer gjerne en ny hver uke. Men hun har verken mann eller barn på vei. Hun har ett barn, og kan ikke få flere. 

Likevel finner hun på nye familier hver uke, med nye navn og problemstillinger. Det er forøvrig samme bruker som alltid svarer « det skal ikke du blande deg i» eller « du er hysterisk» eller «ser ikke problemet» i alle tråder. 

Anonymkode: d3f63...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er BW og hva legger du i falsk tråd? 😳 Hvem er falsk liksom! 

Anonymkode: e7769...ec2

Falske familier, falske barn, falsk mann og falske historier. Kommer ny hver uke. Ingenting av det eksisterer

Anonymkode: d3f63...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi hun har laget de samme trådene i årevis. Alltid samme skrivemåte, og stil. Kommer gjerne en ny hver uke. Men hun har verken mann eller barn på vei. Hun har ett barn, og kan ikke få flere. 

Likevel finner hun på nye familier hver uke, med nye navn og problemstillinger. Det er forøvrig samme bruker som alltid svarer « det skal ikke du blande deg i» eller « du er hysterisk» eller «ser ikke problemet» i alle tråder. 

Anonymkode: d3f63...da6

At du har den teorien betyr ikke at det er sant. At du leser det som bw, betyr ikke at du trenger å komme med teorien din. Du kan ikke med sikkerhet si at det er samme bruker som svarer hysterisk, ser ikke problemet eller ikke blande deg. Faktisk.

Anonymkode: 065d2...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hm, ingen måte å avsløre om det er samme anonyme bruker? 🤭

Anonymkode: e7769...ec2

Selvfølgelig ikke.

Anonymkode: 065d2...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

At du har den teorien betyr ikke at det er sant. At du leser det som bw, betyr ikke at du trenger å komme med teorien din. Du kan ikke med sikkerhet si at det er samme bruker som svarer hysterisk, ser ikke problemet eller ikke blande deg. Faktisk.

Anonymkode: 065d2...3fe

Hehe, jo det kan jeg. Tro meg! Har vært her i årevis, og den eneste som skriver på den måten og lager disse trådene er Blair Waldorf/Februarprins

Anonymkode: d3f63...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

At du har den teorien betyr ikke at det er sant. At du leser det som bw, betyr ikke at du trenger å komme med teorien din. Du kan ikke med sikkerhet si at det er samme bruker som svarer hysterisk, ser ikke problemet eller ikke blande deg. Faktisk.

Anonymkode: 065d2...3fe

Må gi den andre anonyme rett her, altså. Jeg legger også merke til henne, og hun kan dessverre være litt slitsom både med falske tråder og i sine svar til andre. Har vært sånn lenge 🙄 

Anonymkode: f053c...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, jo det kan jeg. Tro meg! Har vært her i årevis, og den eneste som skriver på den måten og lager disse trådene er Blair Waldorf/Februarprins

Anonymkode: d3f63...da6

Jeg har vært her i årevis jeg og, helt siden den spede begynnelse faktisk. Om hun lager en navnetråd, om hun er bw, julenissen, Peter Pan eller en fe, hva pokker gjør det? Denne tråden er helt uskyldig, la det ligge. Eller så får du rapportere eller sende admin en pm.

Anonymkode: 065d2...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...