Anonym bruker Skrevet 21. juni 2018 #1 Skrevet 21. juni 2018 Hvordan formulerer dere avtalen da? Her er det stadige endringer, så om det ikke står nøyaktig når eller hvor ofte samværet skal være, vil det bli ensbetydende med at jeg eller ungene aldri kan lage egne planer. Jeg vil ha en avtale som avverger stadige diskusjoner om når det skal være samvær osv, osv. Anonymkode: 98cce...242
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2018 #2 Skrevet 21. juni 2018 😞 Hadde vært hard (av erfaring hvor jeg i to år prøvde å være fleksibel til skade for meg og barna). Hvis han skal ha samvær og den jobben får han ha annenhver helg når han er hjemme. Ikke noe plutselig to uker hos pappa når det passer pappa. Ville heller stilt til disp at han er velkommen i deres hjem for å hilse på. Anonymkode: d6e8e...90c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2018 #3 Skrevet 21. juni 2018 Et foreldrepar jeg kjenner gjør det slik. Han jobber 2 uker på og 4 uker av. De ukene han er på jobb er ungene til mor. 2 første ukene når far kommer hjem er de til far. Så en uke til mor også en uke til far før han reiser ut. Om far må jobbe over avtales dette med mor og hanbetaler mor en fast sum, som han har bestemt per dag. For så å holde på samme samværs avtale når han kommer hjem. Sist ble han borte i 3 uker og hjemme 3 uker. Han hadde ungene en uke, mor en og han en uke før han reiste. Enkelt og greit. En kompis av meg er på båt, 4 uker på og 4 uker av. Da har han ungene 2 helger. 1 helga også to uker etterpå. Fast avtale. Bytting og ferier må avtales i god tid og ingen av dem kan ombestemme seg i siste liten uten meget god grunn. Alle disse er opptatt av uforutsigbarhet for barna og vil inngå krangling. Anonymkode: d5a9d...bbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå